FANDOM

Winx Club I : Lo secrèt del reialme perdut, en italian Winx Club: Il segreto del regno perduto, es la primièra pellicula ďanimacion 3D italiana basada en la sèria de diboishes animats creats per Rainbow S.P.A, Winx Club. La pellicula foguèt estreada lo 17 de novembre del 2007 a Itàlia.

Argument Edit

La pellicula tracta de Bloom, ľunica subreviventa del reialme de Domino, que desira trobar los sieus parents. Ľistòria comença pauc après la sason 3 amb Valtor derrotat e la dimension magica segura, per ara. Bloom e las siás amigas van a la recèrca ďOritel e Marion, los vertadièrs parents de Bloom, mentre tracta de descobrir lo secrèt del reialme perdut de Domino, çò que poiriá cambiar la vida de Bloom contra totjorn. Las gojatas tròban Hagen, un ferrièr que va crear ľespasa del rei Oritel, lo paire de Bloom. Una espasa qu’es inseparabla de lo sieu proprietari. Hagen pòt pas ajudar Bloom e descoratjada, tòrna dins la Tèrra, ont es visitada en sòns per la siá sòr, Daphne. Ela anima Bloom per contunhar en la recèrca de los sieus parents e dona a Bloom la siá careta, çò que permet veire a Bloom coma èra Domino abans de la siá destruccion.

En viatjant a la dimension Obsidiana, Bloom descobrís, en s’afrontant a una dolenta masca nomenada Mandragora, que Marion foguèt absorbada per ľespasa ďOritel, e que solament un rei pòt liberar e recuperar tot lo reialme de Domino. Après las grandas descobèrtas de Bloom, las Winx e los especialistas, e après derrotar a tres oras de mascas ancestralas, Sky (qu’es ara lo nòu rei ďEraklyon après que lo sieu paire li dona al tròn) pòt liberar ľespasa, en liberant Marion, Oritel e totes los abitants de Domino. Lo reialme de Domino renais e Bloom tròba fin finala als sieus parents biologics. Pendent una fèsta per celebrar aquesta victòria, Sky prepausa matrimòni a Bloom e ela accèpta immediatament.

A la fin de la pellicula, se revèla qu’en destruir la dimension Obsidiana, las Winx sens o saber, liberèron las tres mascas ancestralas. De contunh, se mòstran las siás descendents, las Trix (Icy, Darcy e Stormy).

Succession de pelliculas Edit

Pellícula actuala Pellícula seguenta
Winx Club I : Lo secrèt del reialme perdut Winx Club II : Ľaventura magica