FANDOM

Winx Club II : Ľaventura magica, en italian Winx Club 3D - Magica avventura, es la segonda pellicula ďanimacion 3D italiana basada en la sèria de diboishes animats creats per Rainbow S.P.A, Winx Club. La pellicula foguèt estreada en lo 29 ďoctòbre del 2010 a Itàlia.

Argument Edit

Las celebracions de ľinici de ľan escolar s’realizan dins ľescòla de fadas Alfea, quand la fèsta s’interromp bordescament per Icy, Darcy e Stormy, las tres mascas dolentas conegudas coma las Trix. Sens Bloom, las Winx s’an vist obligadas a resòlvre aqueste atac causat per las mascas que, après ďaver espatlat la fèsta, panan una bossòla. Mentretant, Bloom es a Domino, que gaudís de la melhor epòca de la siá vida coma princessa. Trobèt fin finala als sieus parents e Sky li demandèt que se maridèsse amb el. Mas pas tot es color de ròsa, e las tres mascas ancestralas tòrnan per tormentar Stella, Layla, Tecna, Musa, Flora e Bloom. De mai Erendor, paire de Sky, enebís al sieu filh a se maridar amb la princessa Bloom. Un escur secrèt pesa sul Reialme ďEraklyon, e es ara lo moment per Sky coma legitim governant del Reialme, per determinar quin es aqueste secrèt. Malgrat aiçò, amb ľajuda de las Trix, las tres mascas ancestralas s’o fan per trobar ľArbre de la Vida que manten ľequilibri magic entre la magia positiva e negativa. Elas trincan aqueste equilibri amb una magia poderosa e chucan tota ľenergia positiva de Magix. Sens los sieus poders, Bloom e los sieus amics an ďs'afrontar encara un còp a las mascas, simbòl de totes los mals. En ľArbre de la Vida, las ancessoras mascas descobrisson un pauc ďenergia positiva que contunha d'i aver, e remembra donar a Erendor un relòtge de sable amb ľagró dempuèi ľinterior de ľarbre, de sòrta qu'envian las Trix per la recuperar. Sus la Tèrra, las Winx descobrisson la pèrda de los sieus poders e son capables de parlar brèvament amb Faragonda. Ela ditz a las Winx que se demòren dins la Tèrra per un temps.

A Domino, Oritel es furiós, fins que Marion mòstra la confession ďErendor. Oritel e Marion visitan Bloom, Mike e Vanessa. Mike los mòstra un vidèo per li donar una idèa de coma foguèt ľenfància de Bloom, e Oritel decidís parlar amb Bloom. Mentretant, Sky crida a Bloom e li ditz de se trobar a Eraklyon. Bloom tòrna a ľostal, mas pèrd la paciéncia amb Oritel en luòc de parlar, e las Winx partisson de nòu. Sus raklyon, las Winx s’amassan amb los especialistas. Pujan a bòrd ďuna nau volarèla que los portarà a Avram. Pendent lo vòl, Sky explica çò que lo sieu paire faguèt que causèt tanta tension. En escambi de la seguretat ďEraklyon, Erendor permetèt a las mascas atacar Domino, pr’amor qu’el e Oritel avián una aliança. Las mascas destruisson Avram per mostrar lo sieu poder, e per salvar Eraklyon, Erendor accèpta la proposicion de las mascas, li dona alavetz lo relòtge de sable, que servís coma proteccion davant de ľexplosion de ľenergia dins tot lo mond amb qué destruiguèron Domino. Après visitar los desròcs ďAvram, Erendor trinca lo relòtge de sable e se libèra ľagró dels arbres, que se forma coma un cambiament que las Winx cercavan ara.

Après ďuna session ďentrainament pas fisic, las Winx e los especialistas son atacats per las versions dolentas ďeles, creats pels residus de magia negra a Avram. Eles pòdon contunhar de pè. De retorn al palai ďEraklyon, las Trix forçan a Erendor revelar ľubicacion de la flor magica de ľArbre de la Vida.

Succession de pelliculas Edit

Pellicula anteriora Pellícula actuala Pellícula seguenta
Winx Club I : Lo secrèt del reialme perdut Winx Club II : Ľaventura magica Winx Club III : Lo mistèri de ľabisme