FANDOM

Winx Club III : Lo mistèri de ľabisme, en italian Winx Club: Il mistero degli abissi, es la tresena pellicula ďanimacion 3D italiana basada en la sèria de diboishes animats creats per Rainbow S.P.A, Winx Club. La pellicula foguèt estreada lo 4 de setembre del 2014 a Itàlia.

Argument Edit

Las Trix son de retorn: elas se vòlon sèire en lo Tròn de ľEmperaire per reclamar lo sieu grand poder. Mas en fasent aiçò, elas evocan accidentalament Politea. La dolenta nimfa seguís encara viva e es preparada per far un pacte amb las tres mascas. Ela los ditz qu’an de besonh activar lo Tròn de ľEmperaire. Las Trix lor cal liberar Tritannus de la dimension de ľOblit, mas abans ďaiçò, an de besonh una fòrça vitala ďun rei e las Trix an pensat en Sky, lo Rei ďEraklyon, e sustot, lo promés de Bloom.

Las Trix apareisson a Gardenia, ont Bloom e Sky gaudisson ďun jorn amassa. Bloom sola pòt pas far res, aital que las Trix sequestran Sky e lo pòrtan a ľOcean Infinit. Las tres mascas libèran Tritannus e lo convençon ďèsser lo sieu aliat de nòu per aténher la poderosa Pèrla dels Abismes. Las Winx se jonhon a Bloom e decidisson rescatar Sky.

Cossí atenheràn subreviure dins la terribla preson de la Dimension de ľOblit? Cossí poiràn parar Tritannus e a las siás aliadas en la barrièra de corala? Lutaràn non solament per la salvacion de Sky, tanben per ľequilibri de tot ľOcean Infinit.

Succession de pelliculas Edit

Pellicula anteriora Pellícula actuala Pellícula seguenta
Winx Club II : Ľaventura magica Winx Club III : Lo mistèri de ľabisme Winx Club IV : La princessa perduda