FANDOM

Winx

Winx Club.

Winx Club es una sèria de television animada italiana, realizada pels estudis Rainbow S.P.A. e creada e dirigida per Iginio Straffi, a comptar del 2004. Lo succès de la sèria a donat luòc a una franquícia internacionala de joguets, libres, ròba, videojòcs, DVD e doas pelliculas.

Las Winx son unas adolescents polidas, amb fòrça estil e un don especial per la magia. Ľistòria (a ľexcepcion ďen la quatrena sason que transcor sus la Tèrra) transcor dins lo mond magic de Magix, poblat per fadas, mascas, monstres e umans, e explica la lucha classica entre lo ben e lo mal. Las Winx van a ľescòla de fadas Alfea e jonhon las siás fòrças amb los especialistas de ľescòla ďeròis Font Roja per véncer a las aprenents de ľescòla de mascas Tor de Nívols. Las gojatas auràn de besonh tot lo sieu talent e de poders per aténher lo sieu objectiu.

Argument Edit

Bloom, una jove terrèstre, viu sus la Tèrra, dins un pòble nomenat Gardenia amb los sieus parents : Mike e Vanessa. A coma mascòta Kiko, lo sieu fisèl conilh e lo sieu companh ďaventuras. Ela a una vida normala : va dins una escòla, a ďamigas, enemigas, èca. Mas ela a un pressentiment, qu’es que, fòrça en lo fons, ela crei en las fadas (e mai se la siá maire crega que son de neciors). Un jorn, anèt al parc amb la siá bicicleta nòva (regalada per lo sieu 16 anniversari) e amb Kiko en lo panièr de la siá bicicleta. Quand arribèron, li diguèt a Kiko que s’aluenhèsse pas fòrça. Ela daissèt la bicicleta estancada, se seguèt jos un arbre e se dispausèt a se manjar una poma. Subitament ďun arbust, sortèt Kiko fòrça espantat. Per ľexpression de la siá cara, semblava qu’aviá vist una causa òrra malaisida de creire. Bloom seguiguèt lo camin que li guidava Kiko e s’amaguèt darrièr ďun arbre. Traguèt lo cap e vegèt una gojata amb alas en la siá esquina, amb un grand ceptre ďargent qu’irradiava lum e en lutant contra unes monstres e un garamauc. Quand la fada èra gaireben derrotada, Bloom comencèt a los tirar de pèiras per ajudar doncas que se li anava pas una autra causa e lo garamauc ordenèt als monstres que la ataquèsson. Sens saber çò que passariá, Bloom estendèt una man coma assag de voler se protegir e ďela sortèt un camp ďenergia la que li permetèt que li faguèsson pas mal. Lo cap de la banda de monstres (Knut, un garamauc) s’avisèt que Bloom èra pas una gojata normala, e decidiguèt atacar pel segond còp aital que foguèt e la prenguèt per las mans en ľelevant de la tèrra. Bloom cridèt e ďela sortèt un grand dragon de fuòc, qu’amb aqueste darrièr atac, derrotèt als monstres. La fada li ditz qu’es fòrça poderosa e se presenta : li ditz que lo sieu nom es Stella, qu’es la princessa de Solaria e fòrça probablament, Bloom es una fada. Va aital comença tot, Bloom daissèt la Tèrra per anar amb Stella a Alfea, la granda escòla per fadas. Coneis ailà Flora, Musa e Tecna. Coneis tanben los especialistas : Sky, Brandon, Timmy e Riven. Ela s’enamora de Brandon (en realitat es lo prince Sky que se fa passar per lo sieu escudièr), e Sky (en realitat es ľescudièr Brandon) es lo nòvi de la fada Stella. Coneisserà tanben a las dolentas Trix : Icy, Darcy e Stormy. Mai lèu, Bloom descobrirà fòrça secrèts coma qu’ela es la princessa de Domino, qu’es adoptada e que los sieus vertadièrs parents (los reis) son desapareguts, que lo sieu poder es çò de mès de potent de ľunivèrs…

En la segonda sason, se jonh una autra fada a las Winx, nomenada Layla, ela es la fada de ľaiga e dels liquids. En la pellicula ďabans de la quatrena sason, Winx Club : Lo secrèt del reialme perdut, Bloom coneis los sieus parents biologics, los reis de Domino, la siá planeta natala : Oritel e Marion, que se pensava qu’èran mòrts, e mai se en realitat èran atrapats dins la preson obsidiana. Se presenta ara una nòva aventura per las gojatas del Winx Club, après s’aver acabat los sieus estudis ďAlfea, ľescòla de fadas, e ďèsser-se convertit en fadas gardianas, las Winx emprenon una mission dins la Tèrra per trobar la darrièra fada de la Tèrra e la salvar dels mascs del Cercle Negre que vòlon lo sieu poder. Es aital coma coneisson Roxy, la fada dels animals. Ela al principi confiava pas de lo sieu poder mas amb ľajuda de las Winx comença a creire en las fadas. Mercés a Roxy, las Winx tròban una nòva evolucion de poder, lo Believix, qu’es una font de poder que las Winx poguèren jamai imaginar aver. Per ganhar poder lor cal far que las gents crega en elas. En fin, la nòva istòria se desvolòpa dins la tèrra e las gojatas vivon ďaventuras fantasticas ont meton a pròva la siá amistat e la siá confidança en elas meteissas, e li mòstran dins lo mond que las fadas son realas.

Episòdis Edit

Article principal: Episòdis

Películes Edit

  1. Winx Club I : Lo secrèt del reialme perdut
  2. Winx Club II : Ľaventura magica
  3. Winx Club III : Lo mistèri de ľabisme
  4. Winx Club IV : La princessa perduda

Enllaços externs Edit