FANDOM

Aquesta es una lista de las transformacions nòvas de las Winx.

Mythix Edit

Mythix

Las Winx amb lo Mythix.

Mythix es la segonda transformacion de la sason 6, mai fòrta que lo Bloomix. En aquesta transformacion las Winx possedisson bròcas amb un simbòl, en representant ľelement magic de cada Winx.

Aquesta transformacion es ligada dins lo mond de las legendas, los mites, ľimaginacion e tot çò que serà ligat a la desrealitat, per aquò las Winx poiràn dintrar dins lo mond dels mites e las legendas dins del Legendarium.

Aquesta sason a barreja ďanimacion tradicionala coma digitala aital coma la sason 5. La transformacion serà en 3D dins del Legendarium.

Mythix proven de la paraula “myth” qu’en anglés significa “mite”.

Butterflix Edit

Butterflix

Las Winx amb lo Butterflix.

Butterflix es la primièra transformacion qu’obtenon las Winx a la sason 7, e obtendràn après una autra transformacion nomenada Tynix. Es ligada a la natura e los èssers vius, doncas que cada fada a un animal magic. Las Winx obtenon lo Butterflix coma un present de la natura, en lutant per salvar lo mitan ambient.

En lo libre dels animals de la directora Mavila, lo primièr passatge per ľobtencion del poder suprèm dels animals es trobar una font ďenergia sauvatja. Kalshara ne tròba una a Alfea e la ròba, e se tòrna una metamòrfa. Las Winx probablament tanben trobèron una autra font ďaquela magia per conquistar lo Butterflix.

Las Winx utilizan de formas fòrça similars entre se. Vestits plens, pels environats en cintas e acessòris en forma de parpalhòla. An solament un parelh ďalas, amb fòrça enfasi en lo sieu contorn.

Tynix Edit

Tynix es la segonda transformacion de la sason 7. Aquesta transformacion es solament en 2D e foguèt donada per los sieus animals magics. Las Winx ľobtenon al capítol 14 (Lo poder del Tynix) de la sason. Aquesta transformacion transforma tanben los animals magics de las Winx.

Aquesta transformacion es ligada a jòias. Tal coma lo Mythix, i a un objècte que las pòrta per un autre luòc: los mini-monds (e un ďaqueles luòcs es totalament faches de jòias e mineralas). Aqueste objècte es un braçalet magic amb una jòia plan granda en lo sieu centre, que conten lo poder Tynix.

Après la primièra transformacion, los braçalets magics del Tynix demòran invisibles als uèlhs de las fadas. Solament en tornar a se transformar es quand atenhon veire lo braçalet magic.

Las Winx, en se transformar, lo pel, las siás ròbas e las siás sabatas demòran de tampas amb qualques jòias. Sustot las alas, que son totalament fachas de jòias.

Transformacions de Winx Club
Winx (fada normala) • CharmixEnchantixBelievixHarmonixSirenixBloomixMythixButterflixTynix