FANDOM

Aquesta es una lista de las transformacions de las Winx.

Transformacion basica (Winx) Edit

Winx es la forma basica de la transformacion ďuna fada, que s’obten per la fòrça de volontat.

A la fin de la sason 1, la madama Faragonda apond la paraula Winx al vocabulari de las fadas e la dimension magica per la far tornar la definicion de la transformacion basica ďuna fada.

Charmix Edit

Charmix es la segonda transformacion ďuna fada.

En la sason 2, las Winx recebon la segonda transformacion ďuna fada, nomenada Charmix. Elas ganhan lo sieu Charmix en fasent quicòm que los ajuda a se metre en contacte amb la siá vertadièra ieu, e s’afrontan a las siás paurs. Pòrtan encara la ròba de la primièra transformacion, mas an ara una pichona jòia al pitrau e una pichona borsa a la centura que se tròba als malucs. Malgrat aiçò, en lo cas de Flora, a una borsa de man a ľespatla e pas a la centura coma las autras. Cal tanben soslinhar que lo Charmix autreja pas nòus poders, qu’aumenta solament los que s’a ja.

Enchantix Edit

Enchantix

Las Winx amb ľEnchantix.

Enchantix es la tresena transformacion ďuna fada.

A la sason 3, las Winx ganhan ľEnchantix, qu’es la siá forma de fadas completas. Per ľEnchantix, las gojatas an ďalas fòrça mai grandas que son fòrça mai brilhantas e elegantas, çò que los permet volar distàncias mai longas e avançar al mitan de las tempèstas. An tanben una botelha de povàses de fada, situat a ľentorn de lo sieu còl, en general suspenut per un colar que conten sagerat e manten los povàses de fada amb poders sanatius e fòrça poderós. Bloom utiliza tanben la botelha de povàs de fadas per absorbar ľesséncia ďautras monds. ĽEnchantix Consistís retipicament en las manjas per dessús lo coide e sandalas transparents e descauças. Eles emplegan un vestit fòrça cuert e un pichon top amb una minifauda. Lo pel creis un pauc mai e es plaçat liurament e grand, Tecna ľa coma totjorn e Musa emplega trenas fòrça longas. Una fada ganha lo sieu Enchantix en salvant quauquarrés de lo sieu mond natal, amb un grand sacrifici per part siá (a ľexcepcion de Bloom qu’atenguèt ľEnchantix a travèrs de la fòrça de volontat e Tecna que salva Andros, en salvant dins totes los monds de Magix). Se ditz que ľEnchantix es “la forma finala e lo nivèl maximal ďuna fada que pòrta a la siá energia infinida” a la sason 3, mas li permet aténher poténcias mai nautas, coma lo Believix, çò que dona a las siás abiletats addicionalas e lo Sirenix, qu’es encara mai poderós que ľEnchantix. La directora Faragonda ditz qu’es arribat a lo sieu nivèl final. ĽEnchantix apareis a la primièra pellicula, Winx Club I : Lo secrèt del reialme perdut.

Believix Edit

Believix

Las Winx amb lo Believix.

Believix es la quatrena transformacion ďuna fada.

A la sason 4, totas las Winx se convertisson en fadas Believix, fadas que dintran en una fasa fòrça mai fòrta e mai avançada amb alas mai grandas e abiletats especialas, coma la possibilitat de far creire en la magia e en las fadas, ďaicí lo nom. La transformacion s’atenh en fasent qu’un èsser crega en las fadas. Las sièis gojatas se convertisson en fadas Believix en convencent Roxy, la darrièra fada de la Tèrra, a reconéisser ľexisténcia de las fadas e après abraçar a lo sieu pròpri èsser. En lo sieu Believix, an tres nòus tipes ďalas amb las siás pròprias abiletats especialas. Las alas Speedix per supèr velocitat, Zoomix per teletranspòrt e Tràcix per visions del passat e possiblament lo futur. Los vestits Believix consistisson normalament en una cuerta camiseta e una fauda cuerta. Las gojatas emplegan de michons e de bòtas, e lo sieu pel es generalament ligat. Utilizan sovent gants sens dits. De mai, los poders Believix vendon amb doas nòvas sub-transformacions, los dons del Destin: Sophix e Lovix. Lo Believix tanben s’utiliza en la segonda pellicula, Winx Club II : Ľaventura magica.

Sophix Edit

Lo primièr Don del Destin, lo don de la sabença, Sophix crèa un ligam entre las fadas la natura, après las fadas son dins un estat de “Fada de la Natura”. E la siá ròba es similara a la del Believix, solament que se basa en la natura e mai fresca.

Lovix Edit

Lo segond Don del Destin, lo don del coratge, Lovix crèa un ligam entre las fadas e lo gèl, après las fadas son dins un estat de “Alaps Glacièrs”. E la siá ròba es adequada pel fred intens.

Images Edit

Harmonix Edit

Harmonix es una transformacion temporala, s’utiliza per aquerir lo Sirenix, la cinquena transformacion ďuna fada.

A la sason 5, las Winx aquerisson la transformacion Harmonix, que se donada a elas per las siás gardejadoras Sirenix. S’utiliza aquela transformacion per completar lo sieu assag de ganhar lo poder del Sirenix. Aquela transformacion plaça lo pel de las Winx long e ligat a excepcion de Tecna, qu’es mai cuert. La ròba Harmonix consistís en un vestit amb correja que va en una sola espatla, una centura, una mini fauda e una sòrta jonch a la fauda que semblan similaras a las coas de sirena. Las gojatas pòrtan una tiara o un pichon tròç de la jòia e de depauses en lo pel, los talones son de doas tiras jonchas a ľentorn dels pès e las cambas, amb doas longas tiras de cinta connectada a sauts flotaires al genolh.

Sirenix Edit

Font del Sirenix

Font del Sirenix.

Sirenix es la cinquena transformacion ďuna fada.

Encara a la sason 5, las Winx evolucionan per se transformar en fadas Sirenix, ľex poténcia de ľOcean Infinit que permet utilizar una alapa s’immergir en ľaiga coma una sirena. Las gojatas utilizan lo pel mai naut qu’a ľHarmonix, e, en longa coa de caval, a ľexcepcion de Tecna, lo pel es mai cuert que las autras gojatas. Càmbia tanben de color quand son jos ľaiga. La siá equipa consistís en una camiseta brilhanta, una centura, una fauda transparenta sus las algas, los pantalons de colors amb aletas e de bòtas amb cintas en virant. Las gojatas an tanben braçalets fachas a partir ďuna pèça de jòia e de tiras de tela a ľentorn de los sieus braces e una pèça de jòia en lo sieu pel. Totes an un patron unic ďalas en forma de cauquilha que s’illuminan quand las fadas nadan.

Après que Tritannus a obligat a Daphne que li diga ont es la font del poder del Sirenix, Tritannus va al lac Ròca de Lum per destruir la font del Sirenix de forma permanenta, pel que Daphne pòt pas se protegir ďèsser panat lo sieu Sirenix per Tritannus. Après qu’el destruiguèt la font (que mai tard foguèt restaurat per las Winx en usant los sieus poders Harmonix e las facultats de las Selkies), Tritannus absorbèt los poders Sirenix de Daphne e utilizèt lo sieu trident per donar una version escura del Sirenix a las Trix. Se sap pas se las Trix seguiràn en mantenent lo sieu Sirenix escur o se destruissi quand Tritannus pèrd lo sieu trident.

Bloomix Edit

Bloomix

Las Winx amb lo Bloomix.

Bloomix es una transformacion ďuna fada per recuperar los sieus poders, quand foguèron levats per un sortilėgi.

Lo Bloomix es la primièra transformacion que las Winx ganhan a la sason 6. Apareis pel primièr còp a ľepisòdi 4 (Lo poder del Bloomix). Lo vestit a unas caracteristicas ancestralas e es per aquò possible que siá un ancian poder. Aparentament, i a doas formas: forma del vestit amb alas e vestit sens alas.

Lo Bloomix pòt solament èsser obtengut quand los poders foguèron levats e aquesta transformacion es utilizada per los recuperar, ďaicí lo nom, que significa florir (coma lo nom de Bloom).

Formas de ľobténer Edit

Las Winx lor cal aver coratge e realizar de bones actes dignes ďuna fada per que lo Fuòc de Dragon, que Bloom las li donèt, desencadene un poder totalament nòu dins de caduna. Lo prètzfach a se realizar en aquesta transformacion sembla la de ľEnchantix, malgrat aiçò lo prètzfach a èsser realizada li cal èsser ďuna manièra mai simpla. Aquesta transformacion a una aparència de ponhedoira de conte de fadas, las gojatas usan faudas connectadas a las siás sabatas e a tot lo sieu còrs. Cada fada a a lo sieu cap una jòia amb lo poder del Fuòc de Dragon, qu’es presa per una tiara.

Obtencion, en òrdre cronologic:

  • Flora: Salvèt la siá sòr mai pichona, Miele, de morir quand foguèt lançada pels Treants.
  • Stella: S’ajudèt mutualament amb Layla per esquivar los basilics qu’envièt Selina.
  • Layla: S’ajudèt mutualament amb Stella per esquivar los basilics qu’envièt Selina.
  • Musa: Amb la siá votz e la tecnologia de Tecna, las doas faguèron desaparéisser los monstres que Selina envièt dins ľAuditòri.
  • Tecna: Amb la siá tecnologia e la votz de Musa, las doas faguèron desaparéisser los monstres que Selina envièt dins ľAuditòri.
  • Bloom: Quand Diaspro la lancèt al Vortèx de Flamas, Bloom desvelha e comença a lutar amb unes dragons violetas e trai lo sieu Fuòc de Dragon per que lute contra aquestes dragons. Ganha primièr al Dragon de Bloom e va après ont es lo Dragon, e amb los sieus poders sanatius (çò qu’apareis a la sason 2 amb Sky) ľajudèt en lutant de contunh e ganha lo Bloomix e mai se la siá sequéncia de transformacion siá pas completa. Se pòt dire que passa lo meteis qu’amb lo sieu Enchantix.

Images Edit

Mythix Edit

Mythix

Las Winx amb lo Mythix.

Mythix es la segonda transformacion de la sason 6, mai fòrta que lo Bloomix. En aquesta transformacion las Winx possedisson bròcas amb un simbòl, en representant ľelement magic de cada Winx.

Aquesta transformacion es ligada dins lo mond de las legendas, los mites, ľimaginacion e tot çò que serà ligat a la desrealitat, per aquò las Winx poiràn dintrar dins lo mond dels mites e las legendas dins del Legendarium.

Aquesta sason a barreja ďanimacion tradicionala coma digitala aital coma la sason 5. La transformacion serà en 3D dins del Legendarium.

Mythix proven de la paraula “myth” qu’en anglés significa “mite”.

Butterflix Edit

Butterflix

Las Winx amb lo Butterflix.

Butterflix es la primièra transformacion qu’obtenon las Winx a la sason 7, e obtendràn après una autra transformacion nomenada Tynix. Es ligada a la natura e los èssers vius, doncas que cada fada a un animal magic. Las Winx obtenon lo Butterflix coma un present de la natura, en lutant per salvar lo mitan ambient.

En lo libre dels animals de la directora Mavila, lo primièr passatge per ľobtencion del poder suprèm dels animals es trobar una font ďenergia sauvatja. Kalshara ne tròba una a Alfea e la ròba, e se tòrna una metamòrfa. Las Winx probablament tanben trobèron una autra font ďaquela magia per conquistar lo Butterflix.

Las Winx utilizan de formas fòrça similars entre se. Vestits plens, pels environats en cintas e acessòris en forma de parpalhòla. An solament un parelh ďalas, amb fòrça enfasi en lo sieu contorn.

Tynix Edit

Tynix es la segonda transformacion de la sason 7. Aquesta transformacion es solament en 2D e foguèt donada per los sieus animals magics. Las Winx ľobtenon al capítol 14 (Lo poder del Tynix) de la sason. Aquesta transformacion transforma tanben los animals magics de las Winx.

Aquesta transformacion es ligada a jòias. Tal coma lo Mythix, i a un objècte que las pòrta per un autre luòc: los mini-monds (e un ďaqueles luòcs es totalament faches de jòias e mineralas). Aqueste objècte es un braçalet magic amb una jòia plan granda en lo sieu centre, que conten lo poder Tynix.

Après la primièra transformacion, los braçalets magics del Tynix demòran invisibles als uèlhs de las fadas. Solament en tornar a se transformar es quand atenhon veire lo braçalet magic.

Las Winx, en se transformar, lo pel, las siás ròbas e las siás sabatas demòran de tampas amb qualques jòias. Sustot las alas, que son totalament fachas de jòias.