FANDOM

Tor de Nívols

Tor de Nívols.

Tor de Nívols es una escòla per mascas. Dins Tor de Nívols, las mascas aprenon sus la mascariá. Es ľescòla de magia competitritz e rivala ďAlfea. La siá directora es la madama Griffin. Lo campus es un organisme viu e enòrme.

Informacion Edit

Grasilhe de Nívols orgolhosament a convertit qualques unas de las dolentas mascas en ľunivèrs. Amb unes corses qu’ofrisson maleficis e de divèrses nivèls de dolentisa avançada, Tor de Nívols es lo pinacle de ľeducacion en los arts escures.

Es malaisit de dintrar, doncas que i a un camp de fòrça que ľenvirona. Malgrat aiçò, i a de manièras de passar al delà ďaquesta defensa: los tunèls que connèctan las escòlas, las formas de superar lo pròpri camp, e se pòt dintrar s’un es convidat, per exemple, Valtor en se transformant en un cèrvi perseguit per lops (en realitat las Trix). Amassa amb aiçò, la tor pòt èsser manipulada coma un dispositiu de confusion de nauta tecnologia pel qu’es capabla de la controtlar. Aiçò vira la bastissa en formant de nòus corredors o de passatges per confondre a totes aquestes a lo sieu interior.

Personal Edit

  • Griffin: Directora del collègi e vièlha amiga de la directora Faragonda e de Saladin, malgrat que compòrtan en estapas ďafrontaments e ďenemistat. Sap totes los secrèts de ľescòla e ensenha lo nivèl basic de sortilègis. Contròtla ľescòla (qu’es una creatura viva). Es grand e es vista amb un vestit long e pauc gaujós. Lo sieu penchenat es un coconhon un pauc peculiar.
  • Ediltrude: Professora de pròva de Capacitats Magicas. Sòr de Zarathustra.
  • Zarathustra: Es una desamistadosa professora que preparèt una desagradiva classa per las Winx, quand aquestas anèron dins Tor de Nívols per protegir lo codèx de Lord Darkar a la sason 2.
  • Discorda: Arrogant e pichona Pixie, encargada de protegir lo codèx de ľescòla. Es pichona e pòrta un capèl e vestit long e grises tipic de las mascas ancianas.

Luòcs
AlfeaFont RojaTor de NívolsMagixTèrraDominoAndrosOcean Infinit