FANDOM

Timmy
Timmy
Voses de doblatge
Corrado Conforti, Davide Perino (Original/Itàlia)
Charlie Schlatter (Nickelodeon)
Edat (a la primièra aparicion)
17 ans
Anniversari
15 de febrièr
Abiletats de lucha
Usatge ďun pistolet laser
Coble
Primièra aparicion
Sason 1, episòdi 1 : Un fach inesperat

Timmy es un especialista timid mas es lo cervèl dels especialistas, e lo sieu interès ďamor es Tecna.

Personalitat Edit

Timmy ven ďuna familha de scientifics prestigioses de Magix. Li encanta la tecnologia e de naus volantas de Font Roja. La siá aptitud per la tecnologia li fa lo nòvi perfièch per Tecna. El es doç, mas timid, e mai se semble volpilhós de còps. A la sason 2, es tan timid qu’interferís amb el en li disent a Tecna çò que sent per ela. El aima Tecna, mas li podiá pas li dire aiçò. El es lo mens expèrt dels especialistas en matèria de combat. El se descriu coma ponch per ganhar Tecna en los videojòcs, a la sason 3. Tecna a tanben qualques fòrts sentiments cap Timmy, mas a tanben paur de los mostrar.

Istòria Edit

Sason 1 Edit

Timmy apareis pel primièr còp amassa amb los autres especialistas al primièr episòdi quand venguèron a Gardenia, per ajudar Stella e Bloom. A Alfea, se trobèt amb las Winx e s’interessèt en Tecna. Naturalament, el es timid e insegur. Ensagèt utilizar la siá experiéncia en tecnologia per se ligar a Tecna.

Sason 2 Edit

El foguèt victima ďuna badinada ďEscura Bloom, Bloom possedida per Lord Darkar, e mai tard permetèt que las Trix s’anèsson amb lo Codèx de Font Roja, e Tecna trinca a plorar. Tecna li cridèt volpilhós, e se frustra pr’amor que de còps solament parla de tecnologia. Mas, mai tard forman un coble e Tecna atenh lo Charmix.

Sason 3 Edit

Quand Tecna queiguec en lo void del portal de la dimension Omega, Timmy èra desconsolat, mas èra pas dispausat a i renonciar. Li diguèt a Riven que podiá encara “sentir” la siá preséncia, e inventèt una maquina per la cercar. Per far la maquina de Tecna, Timmy aviá ďexprimir los sieus sentiments e la descriure a ela. Las Winx ajudèron a o far. Aqueste esfòrç se realizèt corrèctament, e condusiguèt a una expedicion per la rescatar.

Sason 4 Edit

Aital coma totes los autres especialistas, Timmy foguèt enviat dins la Tèrra per protegir las Winx de quin perilh que siá (en aquesta sason los Mascs del Cercle Negre). Eles se sarrèron a las Winx e los ajudèt a rescatar Roxy, la darrièra fada dins la planeta Tèrra. En aquesta sason, Timmy sembla créisser de muscles e intelligéncia, e Riven comenta quitament: “Timmy, començas a èsser aterridor”.

Sason 5 Edit

A ľepisòdi 21 (Una cita perfiècha), Tecna e Timmy aguèron la siá primièra cita, que foguèt organizada per las Winx e los autres especialistas. Après ďaquesta cita, se pòt dire oficialament que sòrton.

Personatges de Winx Club