FANDOM

Tecna
Tecna
Voses de doblatge
Domitilla ďAmico (Original/Itàlia)
Morgan Decker (Nickelodeon)
Associacions
Digit, Pixie de la nanotecnologia
Lithia, Selkie de Zenith
Edat (a la primièra aparicion)
16 ans
Anniversari
16 de decembre
Planeta ďorigina
Zenith
Signe
Triton
Poders e abiletats
Tecnologia
Coble
Timmy (nòvi)
Primièra aparicion
Sason 1, episòdi 2 : Benvenguda a Magix

Tecna es una de las fadas del Winx Club.

Personalitat Edit

Tecna es fòrça intelligent e li encanta la tecnologia. Se met de còps tròp en la tecnologia, e lo sieu entosiasme amb ela pòt èsser argaròt. Ela es totjorn logica, de còps fins a ľexageracion. Tecna a de problèmas per exprimir las siás emocions e las basas de la majoritat de las siás decisions es en la logica pura, e mai se en las sasons 2 e 3, se fica mai en problèmas, es mai dubèrta e amistosa amb los amics. Es generosa e amabla amb eles (se preocupa vertadièrament per eles, malgrat que pas totjorn se pòt mostrar). A ela li encanta la sciéncia, e fa ďexperiéncias en lo sieu temps liure. Ela a tanben una memòria fotografica. A ela li encantan los ordenadors e los videojòcs. Tecna gaudís tanben de far espòrt e èsser activa. Ela a tanben un fòrt ligam amb Musa. Li agrada tanben Timmy, mas sap pas coma li dire. De còps se en essent coma la rèsta de las gojatas la tractan pas coma se foguèsse importanta. A Tecna li agrada pas quand Stella critica lo sieu estil. Cal de còps la tractar cossí s’ela foguèsse un ordenador. Tecna ajuda totjorn a totes. Ela es una amiga fòrça fisèl, sent que Musa e Timmy son los unics que la comprenon. Ela a tanben un fòrt ligam amb Flora. E tanben ela es la mai intelligent de las Winx, amb un Quocient Intellectual de 150 e li encanta la tecnologia.

Istòria Edit

Sason 1 Edit

Tecna va a Alfea pel primièr còp e parteja abitacion amb Musa. Ela es la mai intelligent de las Winx. Pendent la sason, agís coma la que pensa totjorn per logica e es de còps qui fa las estrategias de las Winx.

A Tecna, amassa amb la rèsta de las Winx, se li donèt un prètzfach especial de netejar ľescòla sens magia o tecnologia. Aiçò argaròta Tecna. Tecna ajuda tanben a lutar contra ľarmada de las tenèbras e las Trix.

Sason 2 Edit

En aquesta sason Tecna a un papièr mai important qu’en la sason anteriora. Quand arribèron a s’establir a Tor de Nívols, ela e Bloom van amassa. Quand Tecna usa la siá magia tecnologica per trobar lo Codèx, las Trix venon e congèlan Tecna, çò que los permet trobar ľubicacion del Codèx. Mas çò que vertadièrament Tecna aviá pas trobat èra ľabitacion del Codèx, mas lo còr de Tor de Nívols, Tecna èra devastada, perque los sieus calculs èran confonduts. Las causas se meton complèxas entre ela e Timmy après que Timmy se rendèt a las Trix, çò que los permetèt arrancar lo Codèx de Font Roja, çò que la faguèt a pensar en que Timmy èra flac e volpilhós. Pendent la pròva de la convergéncia a mièg tèrme, Tecna donèt la facultat de pensar. Dins los airals de repaus, quand son atacats pels animals encantats, a Timmy se li arriba un plan, mas Tecna a pas fe en el. A la fin ďaqueste episòdi, Tecna ganha lo sieu Charmix quand ela admet qu’ela li agradava pas èsser argaròta amb çò.

Sason 3 Edit

En aquesta sason, a Tecna aguèt a la debuta un papièr mendre, a ľexcepcion de quand salvèt a las gojatas de las aranhas gigantas a Solaria. Mai tard, en la sason, Tecna se convertiguèt en lo foguièr principal après barrar lo portal a la dimension Omega del temps que salvèt Andros (e ganhèt lo sieu Enchantix en lo procès). Après que foguèt trobada e rescatada, lo sieu papièr se convertiguèt en mendre de nòu, fins qu’ela aviá visitat lo Reialme ďAur e passat pel laberint de veire, ont i aviá sacrificat la siá emocion per obténer la primièra de las Estelas ďAiga. A la fin de sason, aviá lutat contra un Timmy fals, creat a comptar dels sortilègis dels elements, per après tornar amb los autres per la desbranda finala de Valtor.

Sason 4 Edit

Quand comencèt la sason, Tecna, amassa amb la rèsta de las Winx, acceptèt una invitacion per èsser professora a Alfea. En lo cors ďobstacles, un obstacle foguèt destruit per una estudianta, en prejudiciant Flora lo procès, e Tecna foguèt qual tròba la caissa ďexplosius que venián al morralet ďuna escolana nomenada Alice, e cresiá pas una paraula de las siás defensas ďinnocéncia. Un còp que los Mascs del Cercle Negre apareguèron, Tecna foguèt tan facilament derrotada per eles fins que los mascs decidiguèron se n’anar, en s’avisant qu’èra pas Bloom quala eles cercavan. Posteriorament, Tecna, crei fin finala en Alice après que la siá amiga Clarisse confessèt çò qu’aviá fach.

Après que las Winx van a la Tèrra e fondan Amor e Mascòtas, per tala ďajudar a trobar a la darrièra fada dins la Tèrra, Tecna creèt lo sit web de las Winx per tala ďajudar a las siás mascòtas a èsser adoptadas. Un còp las Winx trobèron e inicièron amistat amb Roxy, Tecna foguèt ajudada per Roxy per aprene mai sus supereròis coma una manièra ďajudar a que los èssers umans creguèsson en la magia de nòu.

Sason 5 Edit

Las Winx van en una mission per aténher lo Sirenix, escencial per véncer Tritannus. Per ľaténher, obtenon abans un autre poder anterior, ľHarmonix. En ľepisòdi 21, Tecna e Timmy aguèron la siá primièra cita, que foguèt organizada per las Winx e los autres especialistas. Après aquesta cita, se pòt dire oficialament que sòrton.

Images Edit

Personatges de Winx Club