FANDOM

Stella
Stella
Voses de doblatge
Perla Liberatori (Original/Itàlia)
Amy Gross (Nickelodeon)
Associacions
Amore, Pixie de ľAmor
Illiris, Selkie de Solaria
Edat (a la primièra aparicion)
17 ans
Anniversari
18 ďagost (Original/Itàlia)
10 ďagost (4Kids)
Planeta ďorigina
Solaria
Signe
Sirèna
Poders e abiletats
Sòl brilhant
Familha
Rei Radius (paire)
Reina Luna (maire)
Coble
Brandon (nòvi)
Primièra aparicion
Sason 1, episòdi 1 : Un fach inesperat

Stella es una de las fadas del Winx Club e la melhor amiga de Bloom.

Personalitat Edit

Stella es una gojata de pels jaunes descricha coma la filha del Sol e la Luna. E mai se Stella es normalament orgulhosa, se preocupa per las siás amigas. Se manten totjorn fisèl als sieus amics e farà qué que siá per manténer defòra de perilh. Stella es totjorn sorisent o en explicant de remoquets per alegrar als sieus amics quand son tristes. En definitiva, Stella a una personalitat gaujosa e optimista. De mai, a Stella li agrada fòrça la mòda : quina ròba li va melhor e quines vestits tustan mai amb la siá cara. Es pas una en estudiant exemplar, va de còps de crompas alloc ďestudiar o trabalhar. Aquesta es la rason principala de perqué Stella es pas bona a ľescòla. Es la mai biaissadiva de totas las Winx, li agrada cercar coble a totes e aiçò fa qu’aja de problèmas amb las siás amigas, doncas que compren pas perqué los agrada pas. Malgrat la siá intuicion, Stella pòt èsser fòrça vesedora (mai que mai quand es amb lo sieu nòvi Brandon). Cossí es un an mai grand que las autras gojatas, pren normalament lo papièr de la cap, e mai se solament de còps, doncas que Bloom es la vertadièra cap. Foguèt enviada a Alfea per se convertir en la fada mai fòrta, mas s’esforça pas fòrça per o aténher. Usa la siá magia per qué que siá, mas vòl ajudar los sieus amics, doncas qu’en lo fons es una gojata generosa e amabla. E mai se Stella pas totjorn es ďacòrdi amb los sieus amics, es fòrça protectritz e los ajuda quand o an de besonh. Sap que ľamor e ľamistat son fòrça mai importantas qu’èsser de la reialtat, la mòda e las crompas. De còps, amaga la siá vertadièra personalitat a causa de la siá educacion. La siá caracteristica color vària de jaune ataronjat a iranja brilhanta amb divèrses tons de ròsa. La siá mascòta en la quatrena sason es una canha nomenada Glamour. Lo sieu nom Stella significa estela en italian. Stella es un an mai grand que las autras Winx perque li agrada pas estudiar, ni assistir a ľescòla, suspenec per aquò primièr cors e faguèt que foguèsse de mai expulsada, per aqueste motiu Stella es un an mai grand que las autras Winx, aital que per o explicar melhor : en la primièra sason Stella èra en lo primièr cors amb Bloom, en lo primièr cors assistisson solament fadas de 16 ans, o repetidoras de 17, mentre Bloom, Flora, Musa e Tecna èran en primièr cors, çò que cronologicament indica que Stella li caldriá èsser estat en lo segond cors a Alfea.

Istòria Edit

Sason 1 Edit

Al començament, Stella portèt Bloom a Alfea quand Bloom descobrís las siás capacitats magicas. Se forma una equipa, Winx Club, amb ela e las autras quatre gojatas, Bloom, Tecna, Musa e Flora. Conselhs lutan contra lo mal per portar la patz e ľarmonia sus Magix. En un primièr moment unas mascas nomenadas Trix : Icy, Darcy e Stormy, ensajan panar ľanèl de Stella, doncas que cresián qu’avián lo poder del Dragon. Envièron una nòta en fasent veire qu’es Brandon en la convidant a sortir en una cita. Per fin atenguèron la siá sequestracion, mas ľunion entre Stella e Bloom las obliga a liurar ľanèl. Es immediatament provat ľanèl per los sieus poders magics. Malgrat aiçò, se planguèron que ľanèl èra pas tan poderós coma elas avián esperat. Pendent un periòde, Bloom aguèt de problèmas per s’adaptar al nòu entorn, Stella li ofrís simpatia e consolacion quand Bloom experimenta un arrepè. Un exemple foguèt quand Bloom descobriguèt la vertadièra identitat de Sky e demòra amb lo còr rot. Stella ensaja assolaçar Bloom, e mai se ela èra en la meteissa situacion. Coma resultat ďaiçò, Bloom es mercejada amb ela. La relacion de Stella amb las tres autras gojatas cresquèron a mesura que va en las siás missions per combatre lo marrit. Comencèron a obténer una màger coneissença e confidança en los sieus amics e mercegèt a las siás amigas per las siás desparièras personalitats. Stella e Brandon comencèron tanben a s’interessar lo un per ľautre. Inicialament, Stella coneguèt Brandon amb ľidentitat de prince Sky, mas en ľepisòdi 17, quand la vertadièra identitat de Sky foguèt revelada, se demorèt trista en s’avisar qu’el li aviá mentit. Èra devastada, aital coma Bloom, mas se mostrèt optimista e gaujosa, e se recuperèt de ľestonament. Benlèu Stella aima Brandon de vertat, que causa ľacceptèt per el coma un escudièr. Stella ajudèt Bloom a recuperar lo sieu poder, quand las tres mascas li panèron per dominar lo mond magic. Eventualament, Bloom recuperèt los sieus poders e Stella amb las autras se jonguèron al camp de batalha. Stella, Flora, Tecna e Musa mantenguèron a linha Darcy e Stormy del temps que Bloom s’establiguèt en una batalha amb Icy. A la fin, las Winx obtenguèron victòria.

Sason 2 Edit

La relacion de Stella e Brandon aviá agut un bon començament, fins que Stella, Bloom, Brandon, Sky, e una nòva fada, Layla anèt a Tutas Prigondas. Stella e Brandon se separèron dels autres. Arribèron dins un pòble nomenat Tèrra de Jos. Se trobèron ailà amb Sponsus e la reina Amentia. Amentia s’enamorèt de Brandon, la que causa enforisquèt Stella, qu’èra flaca per la manca de lum solar. Après un temps de recarga, s’amassèt amb Bloom, Sky e Layla. Quand rescatèron las Pixies, Amore vegèt Stella e se jonguèron. Après aiçò, Stella èra decidida a aver Brandon de retorn. Amore ľajuda amb aiçò en metent una poison ďamor en las flors ďAmentia. Mercés a aqueste acte, Amentia daissa Brandon e s’enamora de Sponsus.

Mai tard, Stella aguèt una idèa per ajudar a ľunion de las Winx : una fèsta de pijames. Pendent la fèsta diguèt als sieus amics ďanar al balh de la siá escòla amb un gojat nomenat Robboe ďAnphelion. Per desgràcia, el li demandèt a una gojata nomenada Kimberly ďOlympia e ela diguèt qu’òc. Stella voliá espatlar lo jorn en fasent un sortilègi e Kimberly se trinquèt la camba, mas alloc de li demandar a Stella, Robbie se demorèt amb Kimberly e li prenguèt la man. Après aqueste incident, Stella e las autras gojatas anèron dins una fèsta de Halloween sus la Tèrra. Après las Winx anèron a un domeni complèx e Stella mostrèt un vestit de banh nòu qu’èra solament per mostrar. Lo jorn après, Layla suggeriguèt ďenviar una postala als parents de Stella, mas ela sabiá pas que se desmaridèron fins que Stella li diguèt, en provocant una discussion entre las doas. Stella anèt après demandar de desculpas a Layla, en ganhant lo sieu Charmix. De contunh, anèt a Tutas Prigondas amb las Winx e los especialistas per salvar Bloom de Lord Darkar, e ganhèron.

Sason 3 Edit

Stella a un papièr mai important en aquesta sason. Comença en lo sieu balh de la Princessa de Solaria, ont lo sieu paire anóncia que se tornarà se maridar. La nòvia es la dolenta comtessa Cassandra amassa amb la siá filha, Quimera. Amb ľajuda de Valtor, Cassandra met lo rei Radius jos un sortilègi. En lo sieu balh, Quimera lança un sortilègi sus Stella, en la convertint en una bèstia òrra, e jos ľinfluéncia de Cassandra lo sieu paire se vòl pas la reconéisser coma la siá filha. Mas las Winx atenhon trincar lo sortilègi e Stella tòrna a la normalitat. Stella ganha lo sieu Enchantix en salvar lo sieu paire ďun dragon pendent la celebracion dels mil ans del Reialme ďEraklyon, après que Diaspro fa beure a Sky una poison ďamor que li donèt Valtor. Stella revèla ľobjectiu de Cassandra en la siá ceremònia de maridatge amb lo sieu paire, doncas la desliurança de lo sieu reialme e recuperar lo sieu legitim luòc coma la princessa de Solaria. Pendent la recèrca de Bloom per derrotar Valtor e salvar los sieus parents, Stella es totjorn fisèl e solidària e es totjorn dispausada a ajudar. Pendent aquesta sason, la relacion de Stella e Brandon creis tanben.

Sason 4 Edit

Stella, amb la rèsta de las Winx, viatjan sus la Tèrra per trobar la darrièra fada de la Tèrra, Roxy. Quand las Winx òbran la siá botiga, Amor e mascòtas, Stella se carga de la neteja personala e la ròba. Quand los especialistas venon sus la Tèrra per susvelhar las gojatas, la rivala de Bloom sus la Tèrra, Mitzi, s’enamora de Brandon e es decidit a lo far sieu. Aiçò enforisca Stella e la pòrta a questionar constantament la leiautat de Brandon, doncas que Mitzi lo seguís constantament pertot.

Sason 5 Edit

Stella vòl èsser mai qu’una gojata comuna, decidís iniciar la siá carrièra coma dessenhaira de faiçons, e mai se es tanben sanona e desmercejada amb un comportament coma ďuna mainada de 3 ans.

Images Edit

Personatges de Winx Club