FANDOM

Sky
Sky
Voses de doblatge
Alessandro Quarta (Original/Itàlia)
Matt Shively (Nickelodeon)
Edat (a la primièra aparicion)
17 ans
Anniversari
17 de març
Planeta ďorigina
Eraklyon
Abiletats de lucha
Lutar amb uma espasa blava
Familha
Rei Erendor (paire)
Reina Samara (maire)
Thoren (cosin)
Coble
Bloom (nòvia actuala)
Diaspro (nòvia anciana)
Primièra aparicion
Sason 1, episòdi 1 : Un fach inesperat

Sky es lo rei ďEraklion, anteriorament lo prince e eretièr. La siá maire es la reina Samara ďEraklion, fins que Bloom se maride amb el, e lo sieu paire es Erendor, ancian rei ďEraklion qu’abdiquèt volontàriament lo tròn ​​e lo donèt a Sky. El es lo cap del sieu grop ďespecialistas.

Personalitat Edit

El a un fòrt sens del dever que qualques còps met en contradiccion amb Bloom o Riven. El es conscient de la relacion que Bloom aviá amb Andy, mas a pas cap ďantagonisme cap al musician. El vertadièrament s’argaròta coma agís amb Bloom quand son près. El es excellent coma nòvi de Bloom. La siá espasa es transparenta, blava, acabada en punta, amb aire tecnologic. Pòrta tanben un escut de còps, que lo emplega tanben per volar, e un bumerang que li fa jòc amb ľespasa.

Istòria Edit

Abans que ľan escolar comencèt, probablament un an abans dels eveniments de la sason 1, doncas que totes los especialistas èran plan familiarizadas amb cadun en lo moment de la batalha amb Knut dins ľostal de Bloom; se cambièt de luòc amb lo sieu escudièr, Brandon, contra aver mai liberada ďaccion e divergents de totas las menaças contra la siá vida. El aviá abans una nòvia nomenada Diaspro mas talhèt amb ela quand s’enamorèt de Bloom.

Sason 1 Edit

Al començament Sky se coneis amb ľidentitat de Brandon, ľescudièr del Prince Sky, e se sarra a Bloom rapidament. En ľepisòdi 17 (Secrèts dins de secrèts) se revèla qu’el èra lo vertadièr prince e qu’èra compromés amb la princessa Diaspro, en trincant lo còr de Bloom.

Après que las Winx se’n van a una mission a Domino a la recèrca de la Flama de Dragon, Sky e la rèsta dels especialistas (mens Riven) van al rescat de las gojatas. Après tornar a Alfea, Sky va amb Bloom, Brandon, Stella e Knut per s’entrecolar a Tor de Nívols. Après sortir de Tor de Nívols, Sky e Bloom se separan del grop e acaban après perduts al bòsc. Après eles se dividisson e el acaba dins la Vila de Magix, ont un monstre de ľArmada de las Tenèbras ľataca e Bloom lo rescata.

Sason 2 Edit

En aquesta sason, Sky e Bloom contunhan de passar ľestona ľun amb ľautre. Après ďescotar una rumor sus el e Diaspro, Sky assegurèt a Bloom que i aviá pas res entre eles. Pendent la mission de rescat de las Pixies, Sky foguèt nerviós amb Layla, que causèt a Bloom venir amb de gelosiás, malgrat que las accions de Layla cap a Sky èran mai per respècte que per passion. Mostrèt tanben molèstia sus coma Bloom li agradava lo professor Avalon (qu’èra fals en aqueste moment).

A ľepisòdi 10 (La cripta del codèx), foguèt assassinat per Icy, mas foguèt salvat pels poders sanatius de Bloom, e ľacceptèt coma lo sieu nòvi. Sky atenguèt tanben presentar Bloom als sieus parents, qu’anavan amb prudéncia amb ela al començament doncas qu’el èra compromés amb Diaspro. Malgrat que Sky aviá pas mai de sentiments romantics per Diaspro, voliá la salvar de las arpas dels Yoshinoya, en volent pas que sòrta ferida per fauta siá. Quand Lord Darkar convertís Bloom en Escura Bloom, Sky èra decidit a la salvar. Quitament quand totes se paralisèt per un sortilègi, Sky s’atenh metre vertadièrament drech e caminar cap a ľEscura Bloom malgrat la pesada gravetat. Demanda a ľEscura Bloom per desvelhar e tornar de nòu a la gojata qu’aima. La siá confession portèt fin finala Bloom de nòu a se meteissa que derrotèron après Lord Darkar. Pendent la fèsta de celebracion sus Alfea, Sky partegèt un poton amb Bloom, que Lockette o vegèt. Après, Sky e Bloom comicament desordenan las sessions de fòtos a la fin.

Sason 3 Edit

La relacion de Sky amb Bloom sembla anar perfièchament. El aviá ľintencion de far publica a Eraklyon la siá relacion, mas abans que poguèsse, Diaspro metèt una substància de contraròtle en lo sieu esperit proporcionat per Valtor. Se convertiguèt jol contraròtle de Diaspro marcat amb la marca de Valtor, e ditz publicament qu’ara la siá relacion es amb Diaspro en luòc ďamb Bloom. Diaspro comanda Sky atacar las Winx pr’amor que ditz que son aliades de Valtor. Quand Bloom e los autres tractèt de s’infiltrar dins lo castèl de Sy per determinar çò que passa, descobrisson la vertat sus la siá malautiá, doncas que tròban la marca de Valtor sus la siá espatla. Urosament, Stella usèt lo sieu poder de curament per lo revertir de nòu a la normalitat.

Winx Club I : Lo secrèt del reialme perdut Edit

A la primièra pellicula, Sky ajuda Bloom a trobar los sieus parents e descobrís la siá vertadièra identitat. Una jove madama crida Sky per tornar a Eraklyon per quicòm. Mai tard, Sky utiliza ľespasa ďOritel per ajudar a derrotar las mascas ancestralas, en seguint la profecia que solament un rei sens corona podiá traire ľespasa e subreviure. Se revelèt alavetz que Sky foguèt cridat a èsser lo nòu rei ďEraklyon, çò que li permet complir amb lo requisit ďèsser un rei sens corona a la profecia. Pendent la celebracion, Sky demanda a Bloom èsser la siá femna e ela accèpta.

Sason 4 Edit

Sky e los autres especialistas arriban a la Tèrra per ajudar a las Winx trobar ľdarrièra fada dins la Tèrra e derrotar los Mascs del Cercle Negre. Per tal ďestablir una basatz ďoperacions, vendèt lo Sagèth ďEraklyon per aténher un pauc de sòus. El s’estonèt en descobrir que Bloom aviá agut un nòvi, Andy, dins la Tèrra abans del començament de la sèria. El e Bloom aguèt una discussion après que los Mascs del Cercle Negre se retirèron, totun mai tard se reconcílian après daissar defòra de contraròtle las mascòtas. Après Bloom obtenguèt lo sieu Believix. Pendent la sason, el e los autres especialistas trabalhan de crambèrs al Bar Frutti Music jol paire de Roxy, Klaus.

Winx Club II : Ľaventura magica Edit

A la segonda pellicula Sky va se maridar amb Bloom e ela es fòrça erosa. Faguèt conéisser la notícia al sieu paire, Erendor, mas lo sieu paire permet pas Sky se maridar amb Bloom e Sky se vei obligat a talhar lo compromís. Quand Oritel cerca un prince que li cal se maridar amb Bloom, Sky ven desguisat e tracta ďexplicar pr’amor que podiá pas se maridar amb ela. Oritel se n’avisa qu’es Sky desguisat e li enebís dintrar dins lo castèl.

Sason 5 Edit

Sky càmbia lo sieu estil de pel, e a ľintencion de donar lo penjol ďEraklyon a Bloom, mas lo pèrd après salvar los umans ďuna explosion de la plataforma petrolièra. Mai tard, apareis a Alfea après que la rèsta ďďespecialistas, mas un moment après, el remembra la siá pèrda e sòrt de la zòna. Mai tard dins ľepisòdi, se jonh a la baralha amb las Trix e, en salvant Bloom, es atacat per Icy. Aiçò fa que quèigue dempuèi naut, e recep fin finala amnesia. Malgrat aiçò, quand la princessa Krystal ensaja lo guarir, ela ditz que i a quicòm que vòl pas remembrar, que bloquèja los sieus esfòrces. Del temps que Sky remembra pas res, Bloom fa çò melhor que pòt per salvar lo sieu amor. Mai tard, Flora tròba lo penjol ďEraklyon e li dona a Sky, que pòrta de retorn a la siá memòria. Lo li dona a Bloom e li ditz que las Trix an sequestrat la Daphne e ľobliguèt a dire als secrèts del Sirenix.

Personatges de Winx Club