FANDOM

Sirenix

Las Winx amb lo Sirenix.

Font del Sirenix

Font del Sirenix.

Sirenix es la cinquena transformacion ďuna fada.

Encara a la sason 5, las Winx evolucionan per se transformar en fadas Sirenix, ľex poténcia de ľOcean Infinit que permet utilizar una alapa s’immergir en ľaiga coma una sirena. Las gojatas utilizan lo pel mai naut qu’a ľHarmonix, e, en longa coa de caval, a ľexcepcion de Tecna, lo pel es mai cuert que las autras gojatas. Càmbia tanben de color quand son jos ľaiga. La siá equipa consistís en una camiseta brilhanta, una centura, una fauda transparenta sus las algas, los pantalons de colors amb aletas e de bòtas amb cintas en virant. Las gojatas an tanben braçalets fachas a partir ďuna pèça de jòia e de tiras de tela a ľentorn de los sieus braces e una pèça de jòia en lo sieu pel. Totes an un patron unic ďalas en forma de cauquilha que s’illuminan quand las fadas nadan.

Après que Tritannus a obligat a Daphne que li diga ont es la font del poder del Sirenix, Tritannus va al lac Ròca de Lum per destruir la font del Sirenix de forma permanenta, pel que Daphne pòt pas se protegir ďèsser panat lo sieu Sirenix per Tritannus. Après qu’el destruiguèt la font (que mai tard foguèt restaurat per las Winx en usant los sieus poders Harmonix e las facultats de las Selkies), Tritannus absorbèt los poders Sirenix de Daphne e utilizèt lo sieu trident per donar una version escura del Sirenix a las Trix. Se sap pas se las Trix seguiràn en mantenent lo sieu Sirenix escur o se destruissi quand Tritannus pèrd lo sieu trident.

Images Edit

Transformacions de Winx Club
Winx (fada normala) • CharmixEnchantixBelievixHarmonixSirenixBloomixMythixButterflixTynix