FANDOM

Selkies

Selkies.

Las Selkies son de pichonas creaturas marinas, gardejadoras dels portals que connèctan ľocean ďAndros amb los autres oceans de la dimension magica. Elas an lo poder per dobrir o barrar las pòrtas que jonhon ľocean ďAndros als oceans ďun autre reialme e i a una gardejadora de cada reialme. Apareisson pel primièr còp en lo primièr episòdi de la sason 5 (Lo vessament).

Las Selkies foguèron vist pel primièr còp pendent la coronament de Nereus, quand Lemmy sosteniá la corona que lo rei Neptun plaçariá al cap de Nereus. Après ďun vessament de petròli arribat a la Tèrra près de Gardenia, lo petròli del vessament viatgèt per la mar e arribèt dins lo portal sosmarin que jonh ľocean de la Tèrra al ďAndros. Fella foguèt alertada per un triton gardejador.

Fella e Lemmy vegèron quand Tritannus se transformèt en un monstre après ďabsorbar la contaminacion e ďse liberar de la preson ďAndros, amassa amb las Trix. Amb ľajuda de las Trix e dels gàrdias de la preson ďAndros que se convertiguèron en monstres leiales a el, Tritannus panèt los poders de Fella e Lemmy. De contunh, se comprometèt a perseguir cada Selkie e panar totes los sieus poders, pel que seriá capabla de dintrar dins ľOcean Infinit e dempuèi ďailà conquistar tota la dimension magica. Anèt après a per Iliris, Sonna e Lithia, e va de mai absorbar los poders de Nissa, per dintrar en los oceans de Magix e sequestrar Daphne. Tritannus es près de la siá mèta de dintrar a ľocean infinit, e se trobèt amb Desiree que fasiá canerar unas flors dins lo portal de Linphea. Immediatament el absorbèt los sieus poders e dintrèt amassa amb los sieus servidors a Linpha mas, aital coma Sonna, Desiree dintrèt dins lo portal de Linphea. Lo jorn de la ceremònia de Domino, Fella, Iliris e Desiree anèron dins lo portal de Domino en cercant Serena e la trobèron, mas apareguèt Tritannus e ataquèt a Fella, Iliris e Desiree, absorbèt los poders de Serena e dintrèt a ľocean de Domino, mas daissèt lo portal dubèrt e las quatre Selkies dintrar. Quand Tritannus dintrar al lac Ròca de Lum per anar après per la font del Sirenix, Nissa lo vegèt e alarmèt a totas las Selkies las que pelegèron contra Tritannus, mas el escapèt, ajudèron tanben a las Winx a restaurar la font del Sirenix e dintrèron amassa amb las Winx ľocean infinit.

Selkies Ccnegudas:

  • Lemmy es la Selkie de Layla e gardejadora de ľocean ďAndros.
  • Iliris és la Selkie de ľStella e gardejadora de ľocean de Solària.
  • Sonna es la Selkie de Musa e gardejadora de ľocean de Melodia.
  • Litzia es la Selkie de Tecna e gardejadora de ľocean de Zenith.
  • Desiree es la Selkie de Flora e gardejadora de ľocean de Linfea.
  • Serena es la Selkie de Bloom e gardejadora de ľocean de Domino.
  • Fella es la Selkie gardejadora dels oceans de la Tèrra (serà possiblament la Selkie de Roxy).
  • Nissa es la Selkie gardejadora dels oceans de Magix (serà possiblament la Selkie de Daphne).

Personatges de Winx Club