FANDOM

Selina
Selina
Voses de doblatge
Eleonora Reti (Original/Itàlia)
Jessica DiCicco (Nickelodeon)
Poders e abiletats
Portar de monstres de legendas a la vida amb lo Legendarium
Sasons
6
Primièra aparicion
Sason 6, episòdi 2 : Lo Legendarium
Darrièra aparicion
Sason 6, episòdi 26 : Las Winx indesbrembablas

Selina es un enemic de la sason 6 amb las Trix. Ela es de la Tèrra, coma Roxy. Apareis pel primièr còp a ľepisòdi 2 de la sason 6 (Lo Legendarium).

Istòria Edit

Selina s’amassa a Tor de Nívols a la sason 6 per èsser masca. Ela a un libre del mal nomenat Legendarium e a travèrs ďel es capable de far que de legendas sián realitat. A ľepisòdi 2 (Lo Legendarium), quand la directora Griffin ditz a Selina qu’explique los sieus poders, se vei que lo sieu poder es la capacitat de portar las legendas a la vida en usant un libre nomenat Legendarium. Ela envia unes trolls ombrívoles per atacar la vila de las Pixies. A la fin, las Trix prenon lo contraròtle de Tor de Nívols e transforman Griffin en un còrb. Elas tròban un grand potencial en Selina e los sieus poders, alavetz elas fan un acòrdi amb Selina. Ela las ajudarà a conquistar totas las escòlas de la dimension magica e las Trix ľensenharàn a utilizar magia negra.

A ľepisòdi 3 (Ľescòla volarèla), coma que los professors e ďescolans de Tor de Nívols se mòvon cap a Linphea, las Trix dison que Selina pòrte las legendas de Linphea a la vida. Selina convòca unes legendaris Treants qu’atacan ľescòla de Linphea, ont son las Winx e los Especialistas. Las Winx percebon que la font de la magia dels Treants ven de Tor de Nívols, per aquò elas van fins a Tor de Nívols e lutan contra las Trix. Selina decidís protegir lo Legendarium coma serà e usa lo libre per formar una bòla ďenergia a ľentorn ďela, mas immediatament las Winx percebon qu’ela a la font, e ensajan alavetz ľatacar, e daissan las Trix. Malgrat aiçò, ľescut de Selina lèva las abiletats magicas de las Winx (mens Bloom) e teletransporta totas las Winx defòra de Tor de Nívols en ľaire, ont quèn fins a èsser capturadas pels Especialistas.

Après que los Treants quitan de prene lo contraròtle de ľescòla de Linphea a ľepisòdi 4 (Lo poder del Bloomix), Selina convòca als basiliscs volarèls. Malgrat aiçò, son derrotats amb lo Bloomix de las Winx. Pauc après quand las Trix anèron dins una autra escòla per ľatacar, es revelat que Selina trabalha jos las òrdres ďun misteriós èsser desconegut qu’es dins del Legendarium, que se revèla après que se sona Acheron e es un masc dolent atrapat al libre. Selina, a ľepisòdi 5 (Ľauditòri ďaur), convòca los Esperits Pandemonium, qu’atacan ľAuditòri ďAur de Melodia, e mai se mai tard Musa e Tecna atenhon los derrotar.

En pauc temps las Trix coneisson Diaspro e ela se fa aliada ďelas, e a ľepisòdi 6 (Vortèx de flamas) Selina explica de causas sul vortèx de flamas qu’es localizat sus Domino e pòt èsser de fòrça utilitat per derrotar Bloom (en essent luòc dels manja-fuòcs). Diaspro mòstra la siá invitacion al coronament de Daphne e anarà al local coma encobèrta. Mai endavant Selina foguèt ordenada per las Trix per que convòque los manja-fuòcs qu’ataquen la ceremònia de coronament de Daphne sus Domino, mercés a ľinformacion que Diaspro los donèt sus ľestat de Bloom que se faguèt flaca quand donèt los sieus poders del Fuòc de Dragon a las Winx.

Un pauc après, Bloom queiguec al vortèx e lutèt contra un dragon de cinc caps en defendent lo sieu pròpri dragon, ela recupèra los sieus poders e venç los manja-fuòcs. Après las Trix se fan passar per tres estudiantas ďAlfea a ľepisòdi 7 (La bibliotèca perduda), e ordenan Selina que convòque a las momias ďEgipte mentre èran en una mission amb las Winx e Daphne per cercar lo jornal de Eldora. Mas abans, Selina convòca una esfinx a ľepisòdi 8 (Ľatac de ľesfinx), mas las Pixies e las Winx atenhon la véncer e atenhon lo jornal abans que la Bibliotèca se destruisca. En unes instants se revelèt que Selina èra una amiga de ľenfància de la Bloom.

A ľepisòdi 9 (Lo temple del dragon verd), quand las Winx cercavan mai responsas a la China, Selina murmura per se meteissa qu’a de besonh mai poder per liberar Acheron. Ela utiliza lo libre après per convocar los dragons verdes per ocupar la China. Totes son derrotats per las Winx qualas an ajuda de Lu Wei (un entrenador de dragons).

A ľepisòdi 10 (La caliana ďAlfea), mentre las Trix atacan e conquistan una escor ďarts psiquics nomenats Zaltor, ela envia un messatge en disent qu’a un plan per acabar amb las Winx, lo truc es dintrar a Alfea e se trobar de nòu amb Bloom. Selina va a Alfea e Bloom la presenta a totes, mentre revèla qu’ela èra estada una de las escolanas de Eldora, que foguèt sequestrada per las Trix e que lo sieu “instint de fada” foguèt lo motiu de seguir Bloom a Egipte (los engana evidentament per que sàpian pas la siá aliança). Sky Es ľunic que suspècta quicòm de la gojata.

Selina e las Winx van a la caliana ďAlfea, amb la fin de trobar cossí es la flor preferida de Eldora. Alavetz Selina decidís que los prepararà una trapèla. En secrèt empoisona unas flors, que fa que la Flòra quèigue inconscienta mentre las forrupava, e crèa tanben un monstre de plantas per atacar las gojatas. Mentre Bloom e Selina corron al laboratòri de potingas, ela crèa un poison per o li donar a Bloom. Griffin, qu’èra dins la juvariá, revèla a totes e a Sky (que venguèt per cercar las gojatas) que Selina es una aliada de las Trix, e Sky comprenguèt las siás sospèchas. Quand Bloom tracta de li donar lo fals toldat a Flora, Helia destruissi la botelha e li avertisson qu’èra un poison que la auciriá. Bloom demòra espantada pel que fa gaireben, mentre los Especialistas, los Paladins, Palladium e las Winx s’encargan de tot. Quand la Flòra es guarida e reviu a las plantas, Bloom ditz qu’ela a la fauta per confiar en Selina.

Amb ľengana que Selina faguèt a Bloom, aquesta darrièra demòra traumatizada e en pas creire en ela meteissa decidís anar a Gardenia, e tot es vist per las Trix. Malgrat aiçò, a ľepisòdi 11 (Sòns rotes) Selina contacta de nòu amb Acheron en li avertint que las Winx s’amassaràn amb Eldora, e mentretant las Trix veson coma Bloom es baissurada. Alavetz ela amb lo Legendarium crida als Filhs de la Nuèch per ocupar Gardenia e caçar Bloom. Per un autre costat, Bloom remembra coma las doas èran ďamigas e mòstra un diboish qu’elas avián fach, en se demandant perqué Selina es en contra siá. Amb lo diboish atenh descobrir la localizacion de Eldora, en sabent que viu tanben ailà.

Après per òrdres de las Trix, a ľepisòdi 12 (Los filhs de la nuèch) Selina ordena als vampiris environar ľostal de Bloom e ľatrapar, mas son derrotats per las Winx. Mai tard los vampiris son eliminats, mercés a la lutz de Stella doncas que las Winx èran ďostatges ďeles. Selina promet a las Trix (que son amb ràbia per la desbranda) que derrotaràn a las Winx.

A ľepisòdi 13 (ľalapa madrina), quand las Winx van al Bòsc de Flors e coneisson Eldora, ela revèla que Selina èra una fada e èra la siá professora en aquestes tempses, mas un jorn quand anèron a la Bibliotèca ďAlexàndria a Egipte las doas veson lo potencial del Legendarium e Eldora gardèt lo libre en cò sieu per que degun ľutilize e dempuèi viatjava alavetz pel mond per barrar lo libre. Totun mai tard revelèt qu’un masc dolent, Acheron, temptèt Selina amb la condicion ďèsser poderosa se ľlibèra e quand ela obtenguèt los sieus nòus poders de masca, decidiguèt escapar amb lo libre. Las Winx dison que las Trix sabon pas que son utilizadas per la gojata e cal ľarturar abans de que siá tròp tard.

Selina se’n remembra dels bones moments de Bloom e après Eldora, decidís alavetz barrar ľUèlh ďespionatge per que las Trix sàpian pas qu’ela coneis Eldora. Totun mai tard convòca los Espèctres Ectoplasma per ajudar las Trix a derrotar las Winx. Mas Eldora poguèt derrotar los espèctres amb los poders de la Lenusha.

Malgrat aiçò, a ľepisòdi 14 (Lo Mythix), Selina ensagèt panar lo Fuòc de Dragon de Bloom per liberar Acheron. Selina, qualques mascas e las Trix (amb objèctes potenciats que panèron de las escòlas magicas) tractèron ďatacar ľescòla Tir Nan Ong de Nebula per panar las bròcas ancestralas. A la lucha, Bloom e Selina se tròban de nòu e lutan, Bloom li explica a la siá amiga que Acheron ľutiliza solament e que confie en Eldora, mas Selina ditz que per ela moriguèt e que lo masc es ara lo sieu amic. Bloom decidís alavetz lutar sens renonciar contra la siá amiga e atenh la véncer.

A ľepisòdi 15 (Lo mistèri de Calavera) ela seguís las òrdres de Acheron, mentre las Trix espian las Winx amb lo sieu uèlh magic. Selina vòl dire una causa, malgrat aiçò fa veire que renóncia mas las Trix insistisson qu’ela o diga, e alavetz Selina ditz que las Winx an lo poder de dintrar dins lo mond del Legendarium mas qu’ela pòt tanben far qu’elas i pòscan tanben dintrar, las Trix accèptan. Malgrat aiçò, elas sòrton del mond del Legendarium quand descobrisson que s’elas se demòran dins lo mond del Legendarium, demoraràn atrapadas coma personatges de ficcion.

A ľepisòdi 26 (Las Winx indesbrembablas), las Trix demòran atrapadas dins lo mond del Legendarium, Acheron es atrapat en una caissa per totjorn e Selina se fa bona e se reconcília amb la Bloom, barra lo Legendarium e decidís se far una fada amb Eldora.

Aparència Edit

Ela a pels jaunes, longs e gròsses, pèl clara e uèlhs marrons. Ela a los pòts violets. Ela vestís una camiseta verda amb extrèmes negras ondats e un colar amb un cercle ròsa. Ela usa tanben una giqueta verda e de manjas qu’acaban amb airals grises. Lo sieu estomac es cobèrt amb una malha, e ela usa gants verdes. Ela usa tanben una fauda verda amb una cadena de centura. Ela usa de bòtas verdas.

Personatges de Winx Club