FANDOM

Pixies

Qualques Pixies.

Las Pixies son ďèssers magics que vivon a la Aldea Pixie de Magix, e ajudan a las fadas en se jonhent amb elas. Las Pixies usan la magia de ľArbre de la Vida. Apareisson pas qu’en las sasons 2, 3 e 6, e gaireben pas apareisson en la sason 4.

Lockette Edit

Es la tendra Pixie joncha a Bloom de pel violeta gaireben ròsa. Se coneguèron quand aquela foguèt liberada del què de Lord Darkar (aital coma Amore). Es la Pixie dels portals e las pòrtas, e es capabla ďdobrir totes los portals de la dimension magica, mercés a la siá “clau” magica. Es fòrça simpatica e tendra, per aquò quand *Bloom li fa pas tot lo cas qu’ela crei que se merita s’esgalissa e comença a plorar, es per aquò un pauc ploramicosa. En cèrta manièra “fa la competéncia” a Kiko, lo conilh de Bloom, qu’ela aviá aimat pendent tot lo sieu sojorn anterior a Alfea, en fasent que Bloom se centre mai en ela qu’en Kiko. Aiçò estrosseja fòrça lo còr ďaquela tendra mascòta.

Amore Edit

Es la Pixie de ľamor. Possedís lo don ďenamorar a una persona en usant una ròsa magica. Aiçò es fòrça important, doncas que mercés a aqueles poders atenh que Stella pòsca èsser amb lo sieu aimat Brandon. Sap de mai los sentiments ďamistat e ďamor que quauquarrés en essent cap a una autra persona. Es la Pixie de Stella. Va de ròsa, doncas qu’es la Pixie ľamor, e la color de ľamor es la ròsa. A quitament lo pel rosa.

Chatta Edit

Malgrat èsser una Pixie fòrça opausada a Flora, es joncha a ela. Se coneguèron quand, après èsser rescatada per Bloom, Stella e Layla amb ľajuda de qualqu’uns especialistas, arribèt a Alfea (doncas que podián pas tornar a la Vila Pixie, doncas que Lord Darkar las espiava per descobrir lo sieu pòble) e coneguèt ailà la Flòra. Foguèt una connexion a primièra vista. ďaquela manièra se coneguèron tanben Musa e Tune. Son per aquò tan jonchas. Aima los potins, e es la mai barlòca de totas las Pixies. Convenç Flora que li cal dire a Helia çò que Flora sent per el. S’sembla un pauc fisicament a Stella, per averaver lo pel jaune. Va vestida amb una minifauda e un top verd clar.

Tune Edit

Es la Pixie qu’es joncha a Musa, es limiquièra, de bonas manièras e li agrada la neteja, e mai se es tanben fòrça isterica. En èsser la Pixie de las bonas conduchas, sòl tustarrar amb lo parrabastatge de Musa e en o far crida de forma isterica e insuportabla. Per aquò, per èsser de povàses opausats per çò qu’es de la neteja e ľòrdre, s’atrason tant. Va vestida amb un vestit limiquièr en tos blaus e de ròsas, ďacòrdi amb lo sieu estil. A lo pel ròsa clara.

Digit Edit

Es la Pixie de la tecnologia, connècta per aquò tant amb Tecna. Coneguèt Tecna dins una sala de chat e se jonguèron, mas aguèron pas lo sieu primièr contacte fisic e visual fins que foguèt rescatada de Lord Darkar. Li encanta jogar a jòcs ďordenador amb Tecna. Fòrça còps fan concurréncia a un jòc ďordenador amassa contra Timmy. Va de gris. Pòrta una fauda cuerta amb leggins jos e una camiseta. A tanben lo pel gris amb un sol reflèxe al mitan del cap.

Piff Edit

Es la Pixie joncha a Layla. Layla e Piff se coneissián ja al principi de la sason 2, qu’es quand aqueles dos personatges apareguèron, e per aquò pas se sap quand, ont e coma se coneguèron. Dòrm totjorn doncas qu’es encara un mainatjon. Aiçò li causa de grèus problèmas doncas fòrça de tant en tant, se dòrm mentre vòla e què dins tèrra precipitadament. Mas Layla es totjorn alèrta per la prene quand aiçò succedís. Va vestida amb ròba de mainatjon, ròsa clara amb brodats.

Cherie Edit

Es la Pixie del temps meteorologic e la nòva Pixie liada amb Musa en substituissent Tune a la sason 6.

Cherie es capriciosa e imprevisible, mas es una Pixie amistadosa, e lo sieu principal interès en la vida son sortidas de crompas sauvatjas. Pòt tanben èsser generosa amb las siás amigas, en partejant tot çò qu’a amb elas. Cherie se cansa fòrça facilament, e cal la manténer constantament distracha amb quicòm desparièra e divertida.

Cherie pòrta un vestit sens cintas de color ròsa clara amb una centura de las colors de ľarc de Sant Martí. Ela pòrta tanben unas coas de pel ròsa e bòtas nautas gaireben fins al genolh.

Caramel Edit

Es la Pixie de la fòrça e la nòva Pixie liada amb Tecna en substituissent Digit a la sason 6.

Vamenca e determinada, Caramel es fòrça doç e plena de vida, mas ela es tanben practica e sap coma se poirà defendre. Caramel es totjorn prèst per córrer a la batalha per ajudar los sieus amics. Ela sembla èsser la Pixie rabinaira e musclada de ľequipa.

Zing Edit

Es la Pixie dels insèctes e es una mèstra del desguisament, es la Pixie mai graciosa del grop doncas que se càmbia de desguisament tot lo temps, se desguisa de Spiderman, Jack Sparrow, Dr Octopus e Scrat. Segon çò que sembla pas es joncha a cap de fada.

Animals Edit

I a tanben mascòtas Pixies, que son de creaturas amb aparència ďun animal, de còps, existent a la Tèrra e que vivon amb las Pixies en la Vila Pixie. Aquelas an tanben alas de colors e amb porprina. Son fòrça gracioses e pichons, doces e polits. Acompanhan totjorn las Winx.

Vila Pixie Edit

La Vila Pixie es lo pòble ont vivon las Pixies, bastit en un dens bòsc ďarbres e arbratèls. Es una granda vila, en un entorn unic ont la magia e la natura se convertisson en un. Se dividís en districtes, la vila es ont se tròba ľostal dels Pixies, los nògmes e elfs, que forman una comunitat ont totes an un papièr e pas s’excluson a degun (a ľexcepcion de los elfs que apensadament los mantenon defòra de la vida sociala de la vila). Los animals vivon en un bòsc defòra de la vila.

Images Edit

Personatges de Winx Club