FANDOM

Musa Kimura
Musa
Voses de doblatge
Gemma Donati (Original/Itàlia)
Romi Dames (Nickelodeon)
Nom complèt
Musa Kimura
Associacions
Tune, Pixie del comportament
Sonna, Selkie de Melodia
Edat (a la primièra aparicion)
16 ans
Anniversari
30 de mai
Planeta ďorigina
Melodia
Signe
Elfe
Poders e abiletats
Far musica
Familha
Ho-Boe (paire)
Wa-Nin (maire, mòrta)
Coble
Riven (nòvi)
Primièra aparicion
Sason 1, episòdi 2 : Benvenguda a Magix

Musa Kimura es una de las fadas del Winx Club.

Personalitat Edit

A Musa li agrada la musica, barar, cantar e tocar totes los instruments, mas lo sieu instrument preferit es la flaüta de concèrt. Musa acostuma tocar musica incresibla, mas tòca melhor quand es sola, dins la siá abitacion ďAlfea o en un luòc tranquil. Es la mai vulneradiva amb emocions. Ľafeblit emocional de Musa es probablament lo resultat de la mòrt premaduradament de la siá maire e lo paire es luènh ďela. Ela es tanben un pauc solitària e es enamorada de Riven, mas totes dos reconeisson pas lo sieu amor lo un per ľautre fins a la fin de la sason 2. Es pas fins a la fin de la segonda sason que Riven e Musa començan a sortir. Per estonament, (en prenent en compte que Tecna es lo cervèl del grop), Musa aviá una de las melhoras qualificacions del grop, coma se menciona a ľepisòdi 15 de la primièra sason. A la sason 3, Musa admet que voliá trincar amb Riven, mas se reconcílian après.

Istòria Edit

Musa es de la planeta Melodia, ont un còp visquèt. La siá maire moriguèt subtanament quand ela èra fòrça jove. Ela aima lo sieu paire, mas pas totjorn se pòrtan plan. E mai se la siá maire aviá una votz incresibla e lo sieu paire èra pianista, après la mòrt de la siá maire, lo sieu paire renoncièt a la musica, e menacèt quitament amb retirar Musa ďAlfea per aparéisser en un concèrt de Font Roja.

Sason 1 Edit

Musa semblava aver un caractèr gaujós e engenhós. Dins lo Jorn de las Ròsas, ela los revelèt a Bloom e Stella que la siá maire moriguèt quand ela èra fòrça pichona. Dempuèi lo quatren episòdi a agut afècti immediatament entre ela e Riven. Malgrat aiçò, quand Darcy (membre de las Trix) s’enamora de Riven, a ela aiçò li afècti fòrça. En un episòdi, quand ela e Stella discutisson, se’n va sola dins la vila de Magix, ont vei Riven e Darcy en una cita. Quand Icy la descobrís en los gardant, se trufa ďela, fins que Musa li dona un bohet a la cara. Musa es perseguida per las mascas e quand se tròba amb Riven, ela li demanda ajuda, mas el la refusa. Las Winx arriban a lo sieu rescat, e Musa admet que li agradava Riven, mas après los eveniments ďaquel jorn, volguèt pas lo tornar a veire. A la fin de la sason, las causas semblan èsser-se adocit entre eles.

Sason 2 Edit

Musa forma una estrecha amistat amb una nòva fada nomenada Layla, crotz qu’an de causas en comun, coma totas doas se senton coma aliènas de còps. En aquela sason, Musa coneis Jared, un especialista enamorat ďela. Ela s’esgalissa quand el li ditz que Riven li parlèt de Musa, e que se Jared voliá conéisser una de las Winx, li caliá èsser Musa. Jared es controtlat per Darcy e li met una trapèla a Musa sul fenheire. Musa fa partida ďun concèrt a Font Roja, mas lo sieu paire èra en contra, en disent qu’es la siá primièra accion e la darrièra. Lo sieu paire èra un musician, mas el aviá jamai tocat una sola nòta après la mòrt de la siá maire. Malgrat aiçò, en lo concèrt, Stormy ataca lo paire de Musa per aténher la venjança, mas mercés a la rapiditat de pensada per Musa e Riven, es capabla de lo salvar. A la fin, lo sieu paire accedís a daissar que seguisca la siá carrièra musicala.

Musa es joncha amb Tune, la Pixie del comportament, çò que sembla un pauc estranh en ela meteissa. Ela es la tresena en ganhar lo sieu Charmix après qu’ela decidiguèt confiar en daissar Riven tot sòl amb Darcy (qu’en realitat la susvelhava). A la fin de la sason, quand las Winx e los especialistas se donavan comjat entre lèrmas abans de dintrar a la fortalesa de Lord Darkar, ela li ditz a Riven : « Aital que supausi qu’ès per dessús totas aquestas causas tendras, vertat Riven ? Tu as de besonh pas a degun. Aital que de tot biais… » e mentre ela s’aluenha, Riven pren la siá man e tira ďela en una abraçada, e li ditz: « Fai-me un favor, vòli solament que me digas que tornaràs… amb ieu ». A Realix, Riven se lança en la tèsta ďatac de Darkar per protegir Musa, e se descoratja alavetz. Es alavetz quand Musa pensa que lo perdrà e li fa un poton. Après, en la fin de la celebracion, Layla e Musa baran de conselhs. Layla vira a travèrs de la pista de balh e pòrta Musa amb Riven. Après un agach timid e polit entre lo un e ľautre, Riven e Musa se mòstran en barant amassa.

Sason 3 Edit

Pendent lo sieu tresen an en Alfea, amassa amb la rèsta de las estudiantas, Musa apren de la madama Faragonda sus la forma de fada nomenada Enchantix. Pendent aquela sason, las Trix menaçan e atacan la siá amiga, la princessa Galatea, en estrossejant las siás alas e provòcan un incendi a la bibliotèca ďAlfea en lo procès. Musa vòl pas abandonar Galatea a morir en lo fuòc, e coma tal, la siá generositat foguèt gasardonada quand ela ganhèt lo sieu Enchantix. En darrièra instància, usa los sieus recentament aquerits povàses de fada per extinguir lo fuòc e la restauracion de las alas de Galatea. Musa e las Winx ajudan tanben a salvar lo paire de Stella, quand se revèla que la comtessa Cassandra e la siá filha Quimera tractan de conquistar Solaria per Valtor e an plaçat lo Rei Radius jos un sortilègi embaudufic. Per tal de s’infiltrar en los maridatges, las gojatas an de besonh per se far passar per una banda de motociclistas, e avián de besonh de leiçons sus coma usar una mòto. Pendent la leiçon, Musa e Riven pelejan per possibles problèmas de la siá mòto, que la pòrta a considerar en trincar amb el. En una mission al Reialme ďAur per aquerir las Estelas ďAiga, Musa foguèt escuelhuda per dintrar en lo laberint de veire, amb la siá leiautat a salvar ľunivèrs magic en essent provat per una fada de pèl blava nomenada Arcadia. Arcadia li ofrís a Musa ľopcion ďèsser amb la siá maire de nòu (qu’èra mòrta quand ela èra fòrça jove), o ľabandon de la felicitat e obténer las Estelas ďAiga. E mai se Musa aimava fòrça la siá maire, sabiá que podiá pas abandonar ľunivèrs per una persona, e doncas, amb lo còr trist, optèt per demorar fisèl a lo sieu dever de protegir ľunivèrs, en obtenent aital las Estelas ďAiga.

Sason 4 Edit

Amassa amb las autras Winx, Musa viatgèt dins la Tèrra per ajudar a cercar a la darrièra fada de la Tèrra, que se revelèt qu’es una gojata nomenada Roxy. Del temps que dins la Tèrra, en una nuèch de concèrt al Bar Frutti Music, aviá atrach ľatencion ďun gerent de registre nomenat Jason Queen. Jason li ofrís a Musa ľoportunitat de grauar la siá primièra cançon (Còr de pèira), mas Riven òbri una discussion mai granda del normal quand sent que Jason es tròp près ďela. A la fin, se descobrís que Jason es compromés e convida a Musa per cantar en lo sieu maridatge, aital que Musa perdona Riven e se preocupava quand el èra en problèmas.

Sason 5 Edit

Musa, amassa amb las autras, contunhan amb la siá carrièra musicala, mas, lo retorn de las Trix la pòrta a una nòva aventura. Seguís de mai amb las complicacions de la nonfiseltat de Riven, los remembres de lo sieu passat amb la siá defunta maire, e atenh los sieus poders Harmonix per après aténher lo poder Sirenix.

Images Edit

Personatges de Winx Club