FANDOM

Los Mascs del Cercle Negre
Los Mascs del Cercle Negre
Voses de doblatge
Ogron: Patrizio Prata (Original/Itàlia)
Yuri Lowenthal (Nickelodeon)
Duman: Davide Lepore (Original/Itàlia)
Josh Keaton (Nickelodeon)
Gantlos: Christian Iansante (Original/Itàlia)
Charlie Schlatter (Nickelodeon)
Anagan: Andrea Lavagnino (Original/Itàlia)
Bumper Robinson (Nickelodeon)
Poders e abiletats
Ogron: Absorbar magia
Duman: Transformacion
Gantlos: Crear sismes
Anagan: Supervelocitat
Sasons
4
Primièra aparicion
Sason 4, episòdi 1 : Los caçaires de fadas
Darrièra aparicion
Sason 4, episòdi 26 : Gèl e fuòc

Los Mascs del Cercle Negre (tanben coneguts coma los caçaires de fadas) es un grop de quatre e son los principals antagonistas de la sason 4. Se sonan Ogron, Duman, Gantlos e Anagan, e an cèrt agach Punk e gotica, e mai se en las scènas retrospectivas se mòstra qu’abans eles se vestissián amb una aramadura de ľEdat Mejana. Lo sieu principal objectiu es capturar totas las fadas de la Tèrra e panar los sieus poders magics per se convertir en los proprietaris de la Tèrra. Per poder capturar las fadas, utilizan un objècte nomenat Cercle Negre, ďont recep lo sieu nom.

Ogron Edit

Ogron es lo cap, a lo pel long de color roja e una barba pel-roge.

Es un gojat ďunes 25 ans ďedat. A la pèl esblancossida e pòrta generalament ròba negra. Se cos dins la ròba, o coma un accessòri, objèctes de metal, coma cadenas o botons. Pòrta un tipe de pantalon e una camisa amb cadenas negras e grisas. La camisa es mai complicada, doncas qu’a mantuns de botons, de cadenas o ďagulhas, gris escur, negre e roge. Pòrta sabatas esportiuas grisas. En general, coma la rèsta de los sieus companhs ďequipa, se pòt dire qu’es gotic.

El es un tipe fòrça ambiciós e sanon. Es tanben pervèrs (se demòstra quand lo tresen Don del Destin, lo Negre, es utilizat per el en una flor mòrta) e lo marrit, que li impòrta pas çò que ďautras patisson per ľobtencion de los sieus pròpris objectius e ambicions. Seguís los sieus pròpris plans per aucir o sequestrar de fadas e accèpta pas lo conselh de los sieus pròpris companhs.

Duman Edit

Duman a ľaparència ďun Punk amb los uèlhs ďaur e lo pel de la color de ròsa cauda clauada en un penchenat en punta. El es un en cambiant, pòt se transformar un autre èsser, en substitucion ďquauquarrés, o per lutar. Se pòt tanben transformar en un objècte o un liquid (per exemple, aiga).

Duman es çò de mès de jove dels quatre e çò de mès morlec. El es esquiernós, e fa de comentaris vulgars.

Gantlos Edit

Gantlos pòrta un capèl e a lo pel long e jaune. El pòt crear de tèrratrems, seismes o tremoladises.

Anagan Edit

Anagan a pèl escura, amb los pels e la barba marrona, qu’utiliza atrapada en un estil mièg jamaican. El a lo poder de supèr velocitat.

Personatges de Winx Club