FANDOM

Enemics

Enemics principals de la sèria.

Aquesta es una lista dels enemics de Winx Club.

Enemics principals Edit

Enemics segondaris Edit

  • Mandragora: A la pellicula Winx Club I : Lo secrèt del reialme perdut una masca-insècte, Mandragora, met Riven jos un sortilègi e li fa èsser un espion de las ombras, mas Bloom, Daphne e Sky la pòdon derrotar.
  • Mitzi: Es una gojata umana consentida e fòrça sanona. Ela demòra en la tèrra, a estada ľenemiga de Bloom pendent tota la siá vida, Mitzi tanben aissosa Stella perque ambedoas lutavan per Brandon pendent la sason 4. Ela a doas amigas e una sòr mendre nomenada Macy.
  • Princessa Diaspro: es un personatge qu’apareis fòrça paucs còps en la sèria. Es de la planeta Eraklyon e ľex-nòvia de Sky. Es una dels mai respectats de la planeta Eraklyon, mas es tanben una gojata consentida. En la tresena sason ela s’alia amb Valtor, quala li dona una potinga perque Sky s’enamore ďela çò que fa que Sky pèrda ľamor cap a Bloom, totun mai tard lo sortilègi se trinca en causant que la princessa siá faidida ďEraklyon. En la sason 5 Diaspro ajuda a remembrar la memòria a Sky mas el revèla qu’ela parla totjorn de se meteissa. Possiblament Diaspro e la princessa Krystal son ďamigas. Diaspro es fòrça bèla mas la siá actitud fa que s’aluenhen ďela.
  • Princessa Amentia: es una dels governants mai reconeguts de las Tutas Prigondas. Es dura, estricta e justa, e a pas pietat suls enemics o traïdors als qu’ela punisca. S’enamorèt de Brandon e mai se lo vegèt a pena, mas quand va respirar una ròsa arròs encantat ďAmore entre lo sieu ramelet de ròsas rojas, li caliá maridar amb lo sieu vertadièr amor, Sponzus. Amentia apareguèt solament en la sason 2, qu’a la fin ďaquela, Amentia e Sponzus sòrton en barant amassa dins una fèsta ďAlfea.
  • Tecno-ninjas: Son un grop de ponhedor ďEraklyon qu’avián un complòt contra la princessa Diaspro, e la capturan. Mas apareisson après Bloom, Sky, Brandon e Flora per la rescatar (malgrat qu’ela siá una marrida persona) e atenhon convéncer los Tecno-ninjas de pas seguir en sequestrant mai de gents importantas ďEraklyon. Aquestes personatges collectius apareguèron solament en un episòdi de la sason 2.
  • Comtessa Cassandra: es una dolenta femna que faguèt un pacte amb Valtor, ela voliá se maridar amb lo rei Radius, paire de Stella e governar Solària perque lo solelh tòrne pas brilhar dins la planeta, mas los sieus plans son frustrats. La Cassandra apareguèt solament en la sason 3.
  • Quimera: Es la dolenta filha de la comtessa Cassandra, ela aissosa Stella e se venja ďela en la convertint en un monstre-anfibian, mas Stella tòrna a la normalitat mercés a ľajuda de las autras Winx e Brandon. Quimera foguèt derrotada, amassa amb la siá maire, per las Winx. Quimera apareguèt solament en la sason 3.
  • Nebula: Es una sirventa de Morgana amb un temperament agressiu, semblable al de Stormy. Nebula possediguèt Roxy quand ela toquèt lo Cercle Blanc e lutèt amb Bloom, en considerant qu’èra subrecujada (sason 4).
  • Diana e Aurora: Apareisson en la sason 4. Son doas de las melhoras fadas ponhedoras sus la Tèrra. Totas doas foguèron enviadas, amb las siás armadas, a destruir tota ľumanitat, mas las Winx atenguèron las deténer, en convencent de daissar enrè la venjança. Diana es la fada cap de la sèuva e ľAurora es la fada cap del Pol Nòrd.

Personatges de Winx Club