FANDOM

Layla Pelay
Layla
Voses de doblatge
Laura Lenghi (Original/Itàlia)
Keke Palmer (Nickelodeon)
Nom complèt
Layla Pelay
Associacions
Piff, Pixie dels sòns
Lemmy, Selkie ďAndros
Edat (a la primièra aparicion)
17 ans
Anniversari
15 de junh
Planeta ďorigina
Signe
Quimera
Poders e abiletats
Morphix e Ondas
Familha
Rei Teredor (paire)
Reina Niobe (maire)
Neptun (oncle)
Ligea (tanta)
Nereus (cosin)
Tritannus (cosin)
Tressa (cosina)
Coble
Nabu (nòvi, mòrt)
Roy (interès amorós)
Nex (interès amorós)
Primièra aparicion
Sason 2, episòdi 1 : Lo Fènix tenebrós

Layla Pelay es una de las fadas del Winx Club e la nòva fada de la sason 2.

Personalitat Edit

Layla a 17 ans ďedat a ľinici de la sason 2. Layla es fòrça acotaira e ďesperit dubèrt. Ela es tan biaissadiva cossí Stella e quand se li demanda, dona de conselhs practics. Ela es tanben una bona dançaira e parla fòrça lengas desparièras. Ela s’opausa a embolhs romantics amb gojats, coma se vei en ľepisòdi 18 de la sason 3. Aiçò es probablament a causa de lo sieu matrimòni reparat per los sieus parents amb Nabu, que se menciona en ľepisòdi 9 de la sason 3. Las Pixies confian fòrça en ela, doncas que Layla es una de las paucas personas que coneis la Vila Pixie. Layla ofrís de conselhs practics e ofrís totjorn una espatla per plorar. Ela mòstra constantament aquesta natura pendent tota la sèria, en ajudant Musa après lo sieu conflicte amb lo sieu paire, e en calmant los nèrvis de Flora quand experimenta problèmas als sieus sentiments per Helia. Ela es independenta, en trobant val pas la pena pèrdre lo sieu temps amb gojats. Ela se considèra tan bona coma los especialistas en los espòrts e la lucha amb espasa e a ďinterèsses similars a eles. En un moment donat, pren quitament lo contraròtle de la mòto aeriana de Riven. Malgrat aver ďinterèsses comuns, es pas fòrça amiga ďeles. Mas s’enamora de Nabu, lo sieu promés. Quand Layla jonguèt de siás fòrças amb Nebula a la sason 4, ela pensava venjar la mòrt de Nabu, mas èra pas pro dolenta per o far. A la sason 5, un assistent que li envièron los sieus parents nomenats Roy, es enamorat ďela. Layla es divertida e fòrça esportista.

Istòria Edit

Layla foguèt criada en un ambient fòrça tradicional. Los sieus parents cresián que las princessas lor cal se comportar ďuna manièra estricta e en analisant totes los sieus movements e de pensadas. Coma resultat, Layla aguèt una enfància fòrça isolada, amb excepcion dels tempses en qué ela s’escapèt del palai. A causa ďaiçò, Layla a pas agut fòrça amics. Après que la siá melhor amiga Anne s’aluenha quand Layla es jove, las siás unicas amigas son las Pixies de la Vila Pixie. Layla apareis en lo primièr episòdi de la segonda sason, es evidenta qu’ela es decidida e valenta. En la siá primièra aparicion, la s’obsèrva en ensajant rescatar las Pixies que mai tard se convertiràn en companhas de las Winx. A travèrs de la siá convèrsa, avèm una idèa de los sieus poders e donèt qualques conselhs sul dolent de la sason, Lord Darkar. Après escapar amb solament Piff, una Pixie mainatjon, empunta amb Alfea, ont se tròba amb las Winx e se descoratja. Ela mòstra un prigond amor e lo suenh per las Pixies, que son evidentament, las siás amigas prèpas. Dins la majoritat de la sason 2, la sèria semblava virar a ľentorn de Layla en luòc de Bloom e de las autras gojatas, mas a la fin, se centrèt en Bloom de nòu perque Lord Darkar la capturèt e atenguèt la convertir temporàriament al bòrd del mal.

Sason 2 Edit

Ela apareis a la sason 2 e se convertís en lo sièisen membre de las Winx. Al principi la se vei dintrar a la fortalesa de Lord Darkar ont ela ensaja mas pòt pas salvar las Pixies. Urosament amb ľajuda de Bloom, Stella, Brandon e Sky, son capables de las salvar. S’empòrta amb ela las Pixies que se jonhon après a las Winx. Al principi, ela se en essent exclusa. En un episòdi ela s’alterèt tant que sortèt de la sala del fenheire e anèt sèire jos un arbre. Musa venguèt e li diguèt qu’ela tanben se sent exclusa de còps e Bloom arriba mai tard, se jonh amb elas e an una fèsta de pijams. A la fin ďaqueste episòdi ela se sent part del grop. Ela se mòstra en tota la sèria a aver de malajadilhas e de sòns de la siá amiga que li ensenhèt a barar. Quand èran a Tor de Nívols foguèt aparelhada amb Flora, li semblava un pauc estranh, en prenent en compte qu’a la debuta de sason Layla confièt en Flora, en admetre qu’a paur ďèsser sòla. Es la quatrena per ganhar lo sieu Charmix. A la fin de la sason abracèt Musa e li diguèt que seràn las melhoras amigas per totjorn.

Sason 3 Edit

Ela comença a se preocupar per lo sieu pròpri reialme, Andros, doncas que Valtor atenh escapar del portal amb la dimension Omega, que destruissi la planeta. Layla va a Andros e tracta de salvar a lo sieu reialme amb ľajuda de las Winx. Ela foguèt la primièra a recebre lo sieu Enchantix en salvant la siá planeta, e amb los sieus povàses de fada dona ľoportunitat de guarir la siá vista, e en lo sieu luòc garda la Reina de las Serenas. Ela tòrna ďAndros amb trista notícia, los sieus parents seguiguèron la tradicion de la siá planeta e tractan de forçar Layla a un matrimòni preparat amb Nabu. Las Winx tòrnan a Andros en un darrièr assag de salvar la planeta e son prèste de mancar, quand Tecna se sacrifica per barrar lo portal de la dimension Omega permanenta. Tecna es rescatada de la dimension Omega per les Winx e los especialistas. Nabu susvelha Layla, e se presenta coma Ophir. Layla e Tecna son fòrça ostiles cap a el, en pensant qu’es un espion de Valtor.

Mai tard, tròban Nabu amagat a bòrd ďuna nau de Font Roja, del temps que las Winx viatjavan a cercar las Estelas ďAiga. Après qu’Ophir la salva, Layla comença a s’enamorar ďel. Layla mai tard descobrís qu’el es en realitat Nabu e qu’el es lo marit escuelhut per los sieus parents.

Sason 4 Edit

Layla e las Winx decidisson anar a Gardenia per trobar Roxy, ľultima fada de la Tèrra. Près de la fin de la sason, Nabu se sacrifica per salvar Morgana. Quand Layla convòca lo Don Negre per salvar Nabu, Ogron s’apodera ďel, e ľemplega en una flor mòrta, en espatlant las esperanças de salvar Nabu. Layla daissa lo grop per lutar al bòrd de Nebula contra los Mascs del Cercle Negre a cercar venjança per la mòrt de Nabu, e amassa amb las Winx e la Nebula derròtan als mascs per totjorn.

Sason 5 Edit

Las Winx van en una mission per aténher lo Sirenix, escencial per véncer Tritannus. Per ľaténher, obtenon abans un autre poder anterior, ľHarmonix. Un assistent que li envièron los sieus parents nomenats Roy, s’enamora ďela.

Images Edit

Personatges de Winx Club