FANDOM

Kalshara e Brafilius
Kalshara e Brafilius
Poders e abiletats
Portar de monstres de legendas a la vida amb lo Legendarium
Sasons
7
Primièra aparicion
Sason 7, episòdi 1 : Lo parc natural ďAlfea
Darrièra aparicion
Sason 7, episòdi 26 : Lo poder dels animals fada

Kalshara e Brafilius son los enemics qu’apareisson a la sason 7. Son de fraires. Kalshara a lo poder de cambiar de forma (en una ratapenada, en una agla e en un leon).

Istòria Edit

Kalshara estudièt sus Alfea a la meteissa epòca que Faragonda e ambedoas èran ďamigas. En fach, èra la melhor estudianta de ľescòla, e la melhor entrenadora ďanimals magics; malgrat aiçò aviá plans mai ambicioses: obténer lo poder suprèm dels animals magics.

Ela influissi Faragonda a panar lo libre dels animals al burèu de la directora Mavila, que conten ďinformacions sul primièr passatge per aténher lo sieu objectiu. Una de las paginas del libre la guida fins a una sala ont n’i a una font de magia sauvatja.

Kalshara absorba la màger part de la magia de la sala, en essent drasticament transformada en lo procès, en aquerint una aparència felina. Una pichona part de la magia que se demorèt dins la sala, ela la pòrta fins a lo sieu fraire Brafilius.

Los eveniments qu’ela causèt, portèron la directora Mavila a far fòrça cambiaments a Alfea. Ela libèra totes los animals magics, en abolint ľobligacion de las fadas ďAlfea ďentrenar un animal. Mavilla esborra tanben las memòrias de totes dins ľescòla, per que degun se’n remembre del que Kalshara faguèt.

Personalitat Edit

Kalshara es fòrta, talentosa e decidida. Manipula totes a lo sieu environ per aténher los sieus objectius, coma faguèt amb Faragonda. Lo sieu fraire Brafilius sembla un pauc piròl e fa cas en tot aquò que diga la siá sòr.

Images Edit

Personatges de Winx Club