FANDOM

Font Roja

Font Roja.

Font Roja es una escòla per militars nomenats especialistas, es dirigida pel director Saladin, chifladoirament ľunic membre de Font Roja a mostrar e utilizar las siás abiletats magicas e pas las abiletats fisicas.

Es près del lac Ròca de Lum tant coma Alfea e Tor de Nívols.

Los estudiants pòrtan un uniforme obligatòri, que consistís en un vestit blau e blanc amb una capa. La cresta s’aderís a una jòia redonda sul pitrau a la part esquèrra. Se la jòia a solament aquesta foncion o es solament un ornement, pas s’a mostrat.

Educacion Edit

Font Roja entrena als joves a lucha amb ľusatge dels metòdes normales e magics en servici militar de lo sieu mond. Los estudiants son entrenats en aprenent a utilizar ďarmas, tant classicas coma espasas o tanben ďarmas modèrnas, coma armas de fuòc. ĽEscòla compta amb una ampla gamma de classas de la subrevivença basica e magica, per barrat lo trimèstre eles fan combates als dragons e veïculs volants.

ĽEscòla s’encarga de la defensa de Magix. ĽEscòla tanben s’a soslinhat per ensenhar magia, mas cap ďespecialista a mostrat ďarts magics.

Armament Edit

Ľeleccion de las armas son en dependent en general de la preferéncia, mas se compausan principalament de las espasas. Los estudiants an tanben ľopcion ďutilizar las espasas que volgatz. Eles an ľopcion de las espasas longas, blòts e cimitarras. Totas las armas de Font Roja son ďabsoluta magia ďun material resistent e son manejadoiras al manat. Qualques armas forapaïsas per las preferéncias personalas tanben s’an vist ďarpas o simplament un parelh de gants pel combat sens armas son los preferits per un especialista coma veson en la sason 1. Los arcs amb sagetas albencas foguèron utilizadas per la defensa ďAlfea contra ľarmada de la foscor.

Personal Edit

  • Saladin: Ancian ponhedor de la Companhiá de la Lutz (qu’existís pas mai) amb las directoras Faragonda e Griffin e que mai tard se convertiguèt en lo director de ľescòla. Es un òme grand, petit e a lo pel blanc e fòrça long. Pòrta totjorn un baston amb un cap de sèrp qu’utiliza coma bròca per lançar sortilègis. Vestís un gonèl blanc e daurat. Es bon, pacific, tranquil, savi e estricte en las siás òrdres. Pendent la sason 2 de la sèria se mòstra qu’es ľoncle ďHelia. A lo pel long e blanc e vestís amb un gonèl.
  • Codatorta: Ensenha espòrt e es un abil domdaire e caçaire de dragons. Es fòrça estricte amb los sieus escolans, s’encarga ďensenhar ľemmerçatge de las armas e veïculs. Es naut e fòrt, brun e pòrta barba. Vestís una camiseta blava sens manjas e unes pantalons blancs. Es en valent (en mai ďuna escasença o a demostrat, e mai se li siá pas sortit plan) e fèrma. Proven de Ròca de Lum.
  • Athena: Es la Pixie de Font Roja, gardiana del codèx de ľescòla. Coma totas las Pixies, es pichona. Athena es pel-roge e a los pels reculhits en un coconhon desfach. Vestís un vestit daurat e roge. Las siás alas son pichonas. Es doça e afectuosa.

Luòcs
AlfeaFont RojaTor de NívolsMagixTèrraDominoAndrosOcean Infinit