FANDOM

Especialistas

Los especialistas principals.

Èsser un especialista significa estudiar lucha dins ľescòla Font Roja. Totes los especialistas pòrtan un vestit blau e una capa blava escura. Cadun a una quita arma. Aqueles son los especialistas mai coneguts:

  • Sky: Es lo nòvi e futur marit de Bloom. Sky es lo prince ďEraklyon e los sieus parents son Erendor e Samara. Es un magnific ponhedor, aital coma la rèsta ďespecialistas. Pendent la sason 1, càmbia ďidentitat amb lo sieu escudièr e melhor amic, Brandon, tanben, se presenta Diaspro, qu’es la promesa ďSky per obligacion; vist ďaquela manièra, obten de problèmas serioses amb Bloom, que s’en essent usada e traïda. A la fin, esclarís lo malentendut e acaba en essent lo romantic nòvi de Bloom, segur que i aguèt doas escasenças (en episòdis de las sasons 2 e 4) en qué totes dos discutiguèron, mas sabèron après coma reconciliar, e a la fin de la pellicula Winx Club I : Lo secrèt del reialme perdut se declara a Bloom en matrimòni. A la primièra pellicula lo fan rei ďEraklyon e ďaquela manièra complir la profecia que relatava que Sky ajudariá a liberar Domino. Lo sieu pel es jaune e un pauc long. La siá arma es una espasa blava brilhanta. En la sason 5, Sky a lo pel mai cuert, e en aquela meteissa sason, el pèrd la memòria en salvant Bloom, e reapareis lo sieu ex-nòvia Diaspro, mas li recupèran après lo sieu pendent per lo liurar a Bloom, ďailà Sky recupèra tanben la memòria.
  • Brandon: Es ľescudièr e lo melhor amic de Sky e un especialista amb una granda atraccion en las gojatas. Es divertit e a una umor un pauc ironica, mas es un bon amic: el li ajuda un pauc a Musa amb Riven. Lo perseguisson constantament las femnas, coma la princessa de Tutas Prigondas (a la debuta de la sason 2) o Mitzi, enemiga de totjorn de Bloom (a la sason 4). Malgrat aiçò, el se vòl pas totjorn pèrdre a la gojata qu’estima mai que cap ďautra, Stella. Lo sieu pel es marron e cuert. La siá arma es una espasa verda fosforescenta. Es de la meteissa planeta que Sky.
  • Riven: Es un gojat cregut e competitiu. Pendent la sason 1 èra rabiós amb los sieus companhs, mas a la fin madura en comprene que vòl pas mancar als sieus amics. En la sason 1 se convertís en lo nòvi de Darcy, doncas qu’ela ľembaudufa per poder aver informacion sus las Winx, en se convertint en lo sieu espion e de las Trix. Mas après el demòra trist del mal qu’a fach. En la sason 2 càmbia fòrça fins a èsser una persona un pauc mai dubèrta e, de forma estonanta, fòrça preocupat per Musa. Eles dos se fan nòvis, après ďun long temps en qué totes dos atenhon se confiar un a ľautre, doncas qu’el sòl pas creire en las gojatas, causa que la siá maire ľabandonèt quand el èra un mainat. En la sason 4 Musa e el trincan temporàriament per fauta ďen Jason, mas pauc a pauc Musa se n’avisa de ľesfòrç de Riven, que se tòrna a la fin fòrça romantic e comprensiu per la recuperar e o atenh. Lo sieu pel es magenta escur e la pòrta de punta. La siá arma es una espasa sabre color ròsa brilhanta.
  • Timmy: Es lo cap general en ofensiva e defensiva de ľequipa. Es çò que sap mai de tecnologia, es intelligent, biaissadiu, tranquil e timid. Timmy aima fòrça Tecna en la sason 1 e se convertís après en lo sieu nòvi, e ela ľajudèt a superar la siá temença. Foguèt lo primièr a acceptar Helia coma un aliat en la sason 2. A mitat de la sason 3, quand Tecna desapareis en la dimension Omega, el pèrd pas ľesperança e tracta de la trobar, e li confessa aital lo sieu amor cap a ela. Lo sieu pel es jaune (ďuna color de pels un pauc mai escur e iranja que lo pel de Sky) e pòrta de lunetas. La siá arma es un pistolet fòrça avançada.
  • Helia: Es lo nebot del director Saladin e, après ďabandonar Font Roja, tornèt èsser un especialista. S’enamora de Flora dempuèi que se coneisson. Son a ľora ďara nòvis. Las siás armas son unas còrdas magicas, qu’atrapa amb el als sieus adversièra. Es un gojat sensible, tranquil, expèrt en la poesia e li dona de conselhs a Riven per Musa. En la sason 4 la Flòra e el s’jonhon mai, doncas que la Tèrra li sembla un luòc complèx e polit. Es blanc, e pòrta los pels longs e blaus ligat en una coa e li què per ľesquina, mas en la sason 4 càmbia lo sieu penchenat: regatge sòlt e un pauc mai cuert. En la sason 5 el e Flora s’aluenhan doncas que se retròba amb Krystal, la princessa de Linphea e amiga de ľenfància ďHelia. Totun, el e Flora s’aiman.
  • Nabu: En realitat es pas un especialista, doncas qu’estúdia pas a Font Roja, mas decidiguèt se jónher a ľequipa per èsser amb las Winx e, mai que mai, amb Layla. Es lo filh ďun de las familhas mai ricas ďAndros. Volián maridar Layla amb el mas ela voliá pas se maridar encara. Se n’avisa qu’es lo gojat de los sieus sòns quand se coneisson. Alavetz ela s’enamora ďel. A fins de la sason 3 se convertís en lo nòvi de Layla. El faguèt tanben una granda amistat amb los especialistas. A Nabu li còsta fòrça se ganhar la confidança de las Winx, mas fòrça se ganhar mai Layla. A lo pel marron escur e long reculhit en una trena que li què per ľesquina. Es tanben un pauc brun, coma Layla, mas mens qu’ela. Al principi de la siá aparicion se càmbia lo nom per «Ophir» contra conéisser Layla melhor (doncas aital coma ela, se vòl pas maridar amb una desconeguda) e çò qu’atenh es s’enamorar ďela prigondament. En la sason 4, li demanda a Layla se se vòl maridar amb el e ela accèpta. A ľepisòdi 24 (Lo jorn de la justícia) Nabu, per salvar las fadas de la Tèrra dona tota la siá energia, e a causa ďaiçò se sacrifica e Layla s’entristís, mas ela sap que tornarà. I aguèt la rumor que seriá reviscut en la sason 5 mas apareguèt jamai, fòrça creson qu’es mòrt benlèu per totjorn.
  • Roy: Es un nòu especialista qu’apareis a la sason 5. El foguèt enviat pel rei Teredor per navegar en lo vaissèl pendent la recèrca de las Winx del Sirenix, ľesplorador de las mars. Sembla aver de sentiments per Layla. Roy a un pauc de magia a se meteis, qu’el nomena “Triton ďaur”. En Roy a lo pel jaune e los uèlhs de color grisa escura.

Personatges de Winx Club