FANDOM

Enchantix

Las Winx amb ľEnchantix.

Enchantix es la tresena transformacion ďuna fada.

A la sason 3, las Winx ganhan ľEnchantix, qu’es la siá forma de fadas completas. Per ľEnchantix, las gojatas an ďalas fòrça mai grandas que son fòrça mai brilhantas e elegantas, çò que los permet volar distàncias mai longas e avançar al mitan de las tempèstas. An tanben una botelha de povàses de fada, situat a ľentorn de lo sieu còl, en general suspenut per un colar que conten sagerat e manten los povàses de fada amb poders sanatius e fòrça poderós. Bloom utiliza tanben la botelha de povàs de fadas per absorbar ľesséncia ďautras monds. ĽEnchantix Consistís retipicament en las manjas per dessús lo coide e sandalas transparents e descauças. Eles emplegan un vestit fòrça cuert e un pichon top amb una minifauda. Lo pel creis un pauc mai e es plaçat liurament e grand, Tecna ľa coma totjorn e Musa emplega trenas fòrça longas. Una fada ganha lo sieu Enchantix en salvant quauquarrés de lo sieu mond natal, amb un grand sacrifici per part siá (a ľexcepcion de Bloom qu’atenguèt ľEnchantix a travèrs de la fòrça de volontat e Tecna que salva Andros, en salvant dins totes los monds de Magix). Se ditz que ľEnchantix es “la forma finala e lo nivèl maximal ďuna fada que pòrta a la siá energia infinida” a la sason 3, mas li permet aténher poténcias mai nautas, coma lo Believix, çò que dona a las siás abiletats addicionalas e lo Sirenix, qu’es encara mai poderós que ľEnchantix. La directora Faragonda ditz qu’es arribat a lo sieu nivèl final. ĽEnchantix apareis a la primièra pellicula, Winx Club I : Lo secrèt del reialme perdut.

Images Edit

Transformacions de Winx Club
Winx (fada normala) • CharmixEnchantixBelievixHarmonixSirenixBloomixMythixButterflixTynix