FANDOM

Bloomix

Las Winx amb lo Bloomix.

Bloomix es una transformacion ďuna fada per recuperar los sieus poders, quand foguèron levats per un sortilėgi.

Lo Bloomix es la primièra transformacion que las Winx ganhan a la sason 6. Apareis pel primièr còp a ľepisòdi 4 (Lo poder del Bloomix). Lo vestit a unas caracteristicas ancestralas e es per aquò possible que siá un ancian poder. Aparentament, i a doas formas: forma del vestit amb alas e vestit sens alas.

Lo Bloomix pòt solament èsser obtengut quand los poders foguèron levats e aquesta transformacion es utilizada per los recuperar, ďaicí lo nom, que significa florir (coma lo nom de Bloom).

Formas de ľobténer Edit

Las Winx lor cal aver coratge e realizar de bones actes dignes ďuna fada per que lo Fuòc de Dragon, que Bloom las li donèt, desencadene un poder totalament nòu dins de caduna. Lo prètzfach a se realizar en aquesta transformacion sembla la de ľEnchantix, malgrat aiçò lo prètzfach a èsser realizada li cal èsser ďuna manièra mai simpla. Aquesta transformacion a una aparència de ponhedoira de conte de fadas, las gojatas usan faudas connectadas a las siás sabatas e a tot lo sieu còrs. Cada fada a a lo sieu cap una jòia amb lo poder del Fuòc de Dragon, qu’es presa per una tiara.

Obtencion, en òrdre cronologic:

  • Flora: Salvèt la siá sòr mai pichona, Miele, de morir quand foguèt lançada pels Treants.
  • Stella: S’ajudèt mutualament amb Layla per esquivar los basilics qu’envièt Selina.
  • Layla: S’ajudèt mutualament amb Stella per esquivar los basilics qu’envièt Selina.
  • Musa: Amb la siá votz e la tecnologia de Tecna, las doas faguèron desaparéisser los monstres que Selina envièt dins ľAuditòri.
  • Tecna: Amb la siá tecnologia e la votz de Musa, las doas faguèron desaparéisser los monstres que Selina envièt dins ľAuditòri.
  • Bloom: Quand Diaspro la lancèt al Vortèx de Flamas, Bloom desvelha e comença a lutar amb unes dragons violetas e trai lo sieu Fuòc de Dragon per que lute contra aquestes dragons. Ganha primièr al Dragon de Bloom e va après ont es lo Dragon, e amb los sieus poders sanatius (çò qu’apareis a la sason 2 amb Sky) ľajudèt en lutant de contunh e ganha lo Bloomix e mai se la siá sequéncia de transformacion siá pas completa. Se pòt dire que passa lo meteis qu’amb lo sieu Enchantix.

Images Edit

Transformacions de Winx Club
Winx (fada normala) • CharmixEnchantixBelievixHarmonixSirenixBloomixMythixButterflixTynix