FANDOM

Bloom Peters
Bloom
Voses de doblatge
Letizia Ciampa (Original/Itàlia)
Molly C. Quinn (Nickelodeon)
Nom complèt
Bloom Peters
Associacions
Lockette, Pixie dels Portals
Serena, Selkie de Domino
Edat (a la primièra aparicion)
16 ans
Anniversari
10 de decembre (Original/Itàlia)
27 de genièr (4Kids)
Planeta ďorigina
Signe
Dragon
Poders e abiletats
Flama de Dragon
Familha
Rei Oritel (paire)
Reina Marion (maire)
Princessa Daphne (sòr)
Mike (paire adoptiu)
Vanessa (maire adoptiva)
Coble
Sky (nòvi)
Andy (ex-nòvi)
Primièra aparicion
Sason 1, episòdi 1 : Un fach inesperat

Bloom Peters es una de las fadas del Winx Club e la fondatritz del grop.

Personalitat Edit

Bloom es fòrça coriosa de lo sieu passat e sus qual èran los sieus parents biologics. Es tanben coriosa de la magia e li encanta aprene. Ela susvelha de totes los sieus amics e familiales (parents adoptius e biologics) prigondament. Ela es totjorn dispausada a ajudar e lutar per una bona causa e quand se tròba amb un problèma personal en enquimerant, a una tendéncia de tornar a ľostal a Gardenia o anar amb Stella a la recèrca ďun conselh. Ela es altruista e es dispausada a sacrificar la siá seguretat per la seguretat de ľunivèrs. Cossí qu’ela es la gardiana del Fuòc de Dragon, sens voler faguèt fòrça enemics. Bloom tend tanben a èsser un pauc impulsiva de còps, e aiçò la pòrta a qualques marridas experiéncias tanben. A ľepisòdi Secrèt dins de secrèts (Il segreto di Brandon), Bloom en cresent que Diaspro èra una de las Trix ľataca e s’assabenta tanben que Sky e Brandon avián cambiat las siás identitats. Ela a una tendéncia a fugir quand las causas se meton tròp malaisidas o confusas per ela. Bloom sembla èsser tanben la melhor amiga de Flora e Stella.

Istòria Edit

Bloom es la filha segonda del rei Oritel e la reina Marion de Domino, aital coma la gardiana del Fuòc de Dragon, que la siá sòr granda, Daphne li arribèt a la siá naissença. Quand èra encara un mainatjon, lo sieu reialme foguèt atacat per las Mascas Ancestralas, Valtor, Mandragora e Lord Darkar, qu’acabèron en convertint Domini dins una planeta congelada. Daphne, emplàstica de lutar contra las mascas, envièt a la siá sòr dins la Tèrra per la protegir e acabèt en essent mièg assassinada per las mascas, que causa Oritel e Marion creson après el que las siás doas filhas èran mòrtas. Dins la Tèrra, Bloom apareguèt dins una bastissa en flamas ont Mike la rescatèt e ľadoptèt eventualament. La maire adoptiva de Bloom es Vanessa, una florista. Bloom cresquèt a una mainadesa sens complicacions e aviá pas consciéncia de las siás vertadièras originas. En la siá joenessa, ela recebèt un present, un conilh coma mascòta nomenada Kiko e coneguèt tanben los sieus enemics, ľarrogant Mitzi. Ela sortèt tanben amb lo guitarrista Andy. En la siá adolescéncia, Bloom tròba en lutant Stella en un parc local amb Knut, un garamauc. Cossí que Stella èra prèst ďèsser derrotada, Bloom, sens saber coma, utiliza un atac magic e la lucha se tornèt en favor de Stella, e totes dos foguèron capables de derrotar Knut. Stella, impressionada amb los poders e las capacitats de Bloom, ľanimèt a anar a Alfea, la prestigiosa escòla de tres ans per las fadas en qué aviá estudiat Stella, mas èra estat expulsada. Amb curiositat sul desvolopament de los sieus poders magics e abiletats e amb desir de saber ďont venon, Bloom es ďacòrdi, après convéncer los sieus parents, Mike e Vanessa.

Sason 1 Edit

Bloom atenh dintrar en Alfea amb ľajuda ďuna messorga de Stella, ont coneis Flora (amb qui parteja un dormitòri pendent 3 sasons), amassa amb Tecna e Musa, e fondan un grop : Winx Club. Stella suggerís anar a explorar Magix e Bloom (que se fa dire Varanda de Callisto, per ara) suggerís qu’anen manjar pizza, qu’afirma es lo plat nacional de Callisto.

Mentre van per manjar, Bloom tracta ďutilizar lo telefòn mobil, mas fonciona pas. Tecna lo revisa e se riu de la tecnologia anciana, alavetz a manièra de desculpa li presta a Bloom la siá targa telefonica per trucar a Vanessa. Pauc après, quand èra encara a Magix, Bloom se met a espiar Knut, que trabalhava per tres mascas conegudas coma las Trix, e aviá atacat a ela e Stella a Gardenia. Las Trix atacan Bloom per las aver espiat e Stella, Flora, Musa e Tecna la rescatan. Es aicí ont tanben s’assabentan que Bloom es pas Varanda de Callisto, Bloom es de la Tèrra. Après constants atacs, las Winx ganhan ľatencion de la madama Faragonda, la directora ďAlfea. Après un atac, las gojatas s’assabentan que la rason de la lucha constanta foguèt que las Trix tractavan ďaténher lo poder de la Flama de Dragon, e après una baralha que Bloom desencadenèt una enòrma quantitat ďenergia, se convenquèron que la aviá. Pas gaire familiarizada amb lo Fuòc de Dragon, cerquèt la guida de la siá directora e qui expliquèt ľistòria de Domino. Bloom sabiá pas qu’aviá aqueste poder o qu’ela es la darrièra princessa de Domino fins que las Trix mai tard atenguèron prene lo sieu poder, en donant luòc a una sèria de viatges de Bloom per recuperar çò qu’aviá perdut. Aquestes viatges comprenon un viatge a Domino, ont Daphne li dona una corona a Bloom que mòstra ľistòria de la casuda de Domino e lo lac Ròca de Lum ont ľesperit de Daphne residís. Al lac Ròca de Lum, Daphne li revèla a Bloom que las Trix an pas la Flama de Dragon, qu’es encara en ela e qu’ela èra emplàstica ďusar los sieus poders, doncas qu’aviá de dobtes sus se meteissa, aiçò dona a Bloom lo coratge e la fòrça per tornar a Alfea e ajudar los sieus amics. Derròtan temporàriament a las Trix, e las barran dins una preson ont ensajan tornar a las gents dolentas en bona.

Sason 2 Edit

Una nòva fada, Layla, la princessa ďAndros, se jonh al Winx Club après empuntar a Alfea e èsser trobada per Bloom e las autras Winx après la ceremònia de dubertura de lo sieu segond an. La siá Pixie, Piff, arribèt amb ela. La rèsta de las Pixies èran capturadas per Lord Darkar.

Layla, Bloom e Stella van en una mission especiala amb ľajuda de Sky e Brandon per rescatar la rèsta de las Pixies. Après que las Pixies foguèron rescatadas, tòrnan a Alfea, ont totas las gojatas Winx se jonhon amb una Pixie. Bloom es joncha amb Lockette, la Pixie dels portals. De mai, un nòu professor, lo professor Avalon, ven e a un interès especial en Bloom. Tecna e la siá Pixie joncha Digit pensan que lo professor Avalon es dolent. A la Vila Pixie, Bloom recep lo Charmix, après qu’ela salva als sieus amics mentre èran al reialme del repaus. Près de la fin de la sason se revelèt que lo professor Avalon èra fals e recebiá ďòrdres de Lord Darkar e captura la Bloom e la met en un encanteri de foscor. Lo vertadièr professor Avalon èra presoèr e atenh escapar. Lord Darkar combina lo poder de la Flama de Dragon amb lo sieu per jónher lo Codèx e reclamar lo maximal poder de Realix. Sky salva Bloom en li disent que la aima.

Sason 3 Edit

Bloom coneis Valtor, un dolent masc qu’ajudèt a las Mascas Acestrales en la destruccion de la planeta Domino e foguèt empresonat a la Dimension Omega fins que las Trix lo liberèron. Bloom es convidada a Eraklyon per Sky per la celebracion dels mil ans del Reialme ďEraklyon, ont li ditz qu’el farà una anóncia que se revèla oficialament qu’el se maridarà amb Bloom. dins la fèsta, Sky va far la siá granda anóncia, mas abans ďaiçò Diaspro li demanda a Sky un brindes amb ela e modifica ľesperit de Sky en li donant de beure una poison ďamor de Valtor e Sky fa la siá anóncia dessús lo sieu unic amor : la Princessa Diaspro. Bloom s’estonèt e se metèt a plorar, e quand las Winx van demandar ďexplicacions a Sky, Diaspro li ditz a Sky que las Winx son de mascas que trabalhan per Valtor, e Sky ordena als sieus gàrdias que las ataquen, mas Layla atenh crear un mur amb los sieus poders Enchantix e salva Bloom. Mai tard, las Winx atenhon se colar al Palai Reial ďEraklyon e Stella fa tornar Sky a la normalitat mejançant ľusatge de los sieus povàses de fada per trincar lo sortilègi escur qu’èra jos el a causa de la poison ďamor. Bloom e Sky se reconcílian après qu’ela tòrna de Pyros, ont ela ganhèt lo sieu Enchantix, e contunha endavant per salvar Tecna. S’assabenta tanben que las Mascas Ancestralas creèron Valtor a comptar ďun pichon fragment del Fuòc de Dragon. Près de la fin de la sason, Valtor ataca Alfea per reclamar los sieus sortilègis mai fòrts, e las Estelas ďAiga que las gojatas avián aquerit recentament del Reialme ďAur. Quand Bloom èra prèste ďacabar amb el en usant lo poder de las Estelas ďAiga, li empediguèt o far en li disent qu’Oritel e Marion demorèron atrapats dins de lo sieu pròpri còrs. Mai tard se revelèt qu’èra una engana après que Bloom visitèt la cripta de las Mascas Ancestralas. Amb la vertat revelada, dos episòdis mai tard, Bloom se va aventurar en una autra dimension, ont s’afrontèt a Valtor e atuda la siá esséncia de la Flama de Dragon amb los sieus povàses de fada, en lo sagerant per totjorn barrat a la cripta de las tres mascas ancestralas.

Winx Club I : Lo secrèt del reialme perdut Edit

Amb Valtor derrotat e la Dimension Magica segura per ara, Bloom e los sieus amics començan la recèrca dels parents de Bloom, lo Rei Oritel e la Reina Marion de Domino. Las gojatas van cercar Hagen, lo ferrièr que va far ľespasa del rei Oritel, mas el indiquèt que podiá pas ajudar Bloom de cap de manièra. dins la Tèrra, Bloom es visitada per ľesperit de la siá sòr Daphne, qui donèt a Bloom la siá careta perque poguèsse veire Domino coma èra abans que Valtor e las tres mascas ancianas ľajan destruida. Viatjan a la dimension ďObsídia, Bloom s’assabenta, après afrontar a una masca dolenta nomenada Mandragora, que la molhèr ďOritel foguèt absorbada dins de ľespasa qu’Hagan aviá format per èsser, literalament, digna ďun rei abans que Domino arribèsse a la siá fin aparenta. Malgrat aiçò, solament un rei poiriá liberar ľespasa e restaurar tot lo reialme a la normalitat. Per estonament de Bloom, Sky se revèla coma lo nòu rei ďEraklyon, perque lo sieu paire aviá abdicat del tròn, e es capabla de liberar ľespasa ďOritel e salvar lo reialme, qu’a lo sieu torn retòrna Marion a la siá forma umana e aiçò li permet a Bloom completar vertadièrament lo sieu Enchantix. A la fin, Sky li prepausèt matrimòni a Bloom, e ela acceptèt gaireben immediatament. Malgrat aiçò, per la destruccion de la dimension ďObsídia, sens o saber, liberèt las tres mascas ancianas e apareisson las siás davalairas, las Trix.

Sason 4 Edit

Bloom a ja acabat ľescòla a Alfea e se jonh a las siás amigas quand fan unas aventuras dins la Tèrra per protegir la darrièra fada de la Tèrra, Roxy. Se demòran a Gardenia amb los parents adoptius de Bloom, Mike e Vanessa. Vanessa los ajuda a metre en marcha lo sieu nòu negòci Amor e Mascòtas, que servís tanben coma lo sieu larèr. Quand se tròba fin finala amb Roxy, s’i ligan plan, doncas qu’ambedoas èran originalment dins la Tèrra quand sabèron qu’èran fadas. Bloom, Amassa amb las autras gojatas, atenh se ganhar lo sieu poder Believix en lo moment que Roxy crotz en la magia e las fadas quand los Mascs del Cercle Negre ľatacan. Bloom li calguèt afrontar un autre problèma, tractar amb lo sieu nòvi Sky e lo sieu ex-nòvi, Andy.

Winx Club II : Ľaventura magica Edit

La pellicula mòstra Bloom en gaudint de la siá nòva vida coma la princessa de Domino. Malgrat aiçò, sembla pas èsser fòrça aficionada a las siás responsabilitats coma una princessa e se en essent de qualque biais atrapada. Lo sieu paire li dona a Bloom un caval nomenat Peg, e la siá maire dona a Bloom un vestit de montar perque ela pòsca montar amb Peg. Bloom e Peg van far una passejada e se tròban amb Sky.

Sky li demanda a Bloom se maridar amb el e Bloom s’alegra e li ditz als sieus parents e a las Winx. Sky li ditz a Bloom, dos jorns après, que pòdon pas se maridar, çò qu’entristís Bloom e s’esgalissa amb lo sieu paire. Las Winx arriban a tempses per animar Bloom e ajudar a escuélher lo sieu prince (que lo sieu paire escuelhèt).

Sky ven desguisat e Bloom es coriosa de perqué se trinquèt lo sieu compromís. Sky tracta ďexplicar los conflictes de lo sieu reialme en lo passat. Lo paire de Bloom s’avisa qu’èra Sky desguisat e li enebís venir dins lo castèl. Bloom, fòrça argaròta, se’n va a Gardenia amb las Winx a veire los sieus parents adoptius. Los sieus parents adoptius los donan la benvenguda a Bloom e las Winx pèrdon alavetz los sieus poders a causa que las Trix destruisson ľenergia positiva. Bloom mai tard amb ľajuda de las Winx decidís far tèsta a las Trix, e recuperar los sieus poders. Las Winx s’afrontan alavetz a las Trix amassa e las derròtan en convocant al grand dragon.

Sason 5 Edit

Bloom tòrna a Alfea après la mission dins la Tèrra, a Gardenia, ont la fe en las fadas s’enfortiguèt mercés a la confidança, mas li cal ara s’afrontar nauament contra las Trix e un nòu enemic : Tritannus. En mai ďaquò, en lo tresen episòdi, Sky pèrd la memòria en un atac de las Trix, mas la recupèra mai tard.

Images Edit

Personatges de Winx Club