FANDOM

Believix

Las Winx amb lo Believix.

Believix es la quatrena transformacion ďuna fada.

A la sason 4, totas las Winx se convertisson en fadas Believix, fadas que dintran en una fasa fòrça mai fòrta e mai avançada amb alas mai grandas e abiletats especialas, coma la possibilitat de far creire en la magia e en las fadas, ďaicí lo nom. La transformacion s’atenh en fasent qu’un èsser crega en las fadas. Las sièis gojatas se convertisson en fadas Believix en convencent Roxy, la darrièra fada de la Tèrra, a reconéisser ľexisténcia de las fadas e après abraçar a lo sieu pròpri èsser. En lo sieu Believix, an tres nòus tipes ďalas amb las siás pròprias abiletats especialas. Las alas Speedix per supèr velocitat, Zoomix per teletranspòrt e Tràcix per visions del passat e possiblament lo futur. Los vestits Believix consistisson normalament en una cuerta camiseta e una fauda cuerta. Las gojatas emplegan de michons e de bòtas, e lo sieu pel es generalament ligat. Utilizan sovent gants sens dits. De mai, los poders Believix vendon amb doas nòvas sub-transformacions, los dons del Destin: Sophix e Lovix. Lo Believix tanben s’utiliza en la segonda pellicula, Winx Club II : Ľaventura magica.

Sophix Edit

Lo primièr Don del Destin, lo don de la sabença, Sophix crèa un ligam entre las fadas la natura, après las fadas son dins un estat de “Fada de la Natura”. E la siá ròba es similara a la del Believix, solament que se basa en la natura e mai fresca.

Lovix Edit

Lo segond Don del Destin, lo don del coratge, Lovix crèa un ligam entre las fadas e lo gèl, après las fadas son dins un estat de “Alaps Glacièrs”. E la siá ròba es adequada pel fred intens.

Images Edit

Transformacions de Winx Club
Winx (fada normala) • CharmixEnchantixBelievixHarmonixSirenixBloomixMythixButterflixTynix