FANDOM

Alfea

Alfea.

Alfea es un internat per gojatas fadas amb edats de 16-19 (levat que se tròben en repetint un an coma Stella, per aver destruit lo laboratòri de ľescòla pel qu’en lo sieu cas son 20 ans). Totas las Winx se coneguèron e vivián aicí, e an una estrecha relacion amb la siá directora, la madama Faragonda. Aicí las fadas aprenon a gerir los sieus poders, lutar contra lo marrit, aital coma èsser las gardianas de las siás respectivas planetas, o en qualques cases aprene a èsser de reinas de las siás planetas. A la sason 4 las Winx après se grasar foguèron un cuert temps de mèstres. Roxy a ľofèrta per i estudiar a Alfea a la sason 5. A las mascas las permeton pas anar a Alfea.

Personal Edit

Faragonda

Faragonda.

  • Directora Faragonda: Es la directora ďAlfea. En la siá joenessa foguèt una masca e èra amiga de ľactuala directora de Tor de Nívols, Griffin e de Saladin, e eles formavan la Companhiá de la Lutz al bòrd dels parents biologics de Bloom. Malgrat aquò, cambièt a èsser una fada, en se tornant directora ďAlfea. Al cors de la sèria, mòstra aver cèrta proteccion cap a Bloom, de la meteissa manièra qu’es un personatge important e clau en la descobèrta, aprendissatge e creissement ďaquesta coma fada e çò la recèrca de los sieus parents biologics. Es comprensiva, amabla, estricta, mairala e justa.
  • Griselda: Es ľassistent de la madama Fargonda e cap de disciplina ďAlfea. E mai se siá pas marrida persona, Griselda es pas bufar e far de botelhas. Ela ensenha a las fadas un sistèma de tecnicianas de defensa e la capacitat de reflexion, aital coma nòus sortilègis.
  • Avalon: Ensenha “Filosofia Magica” e sembla aver un don natural per pivelar las siás escolanas. Es lo professor preferit de las Winx, doncas qu’es fòrça polit e brica estricte. Es tanben pacient, considerat e amable. Es una creatura magica, que li li creisson a el de còps ďalas a ľesquina, jaunas e brilhantas. Las Winx s’enamoran un pauc ďel e per èsser a lo sieu costat e ocupar la siá atencion, li fan de questions sus malgrat quitament de neciors. Avalon ajuda tanben Bloom a trobar los sieus parents biologics. Aiçò genèra que Sky aja gelosiá ďel, doncas passa tròp temps amb Bloom. Apareis a comptar de la sason 2, ont es raubatoriat per Lord Darkar qual envia un fals Avalon al collègi per se far amb Alfea, mas, aquel mistèri de descobrís près de la fin de la sason e lo sieu plan fracassèt. A pel long e pòrta totjorn un vestit blanc.
  • WizGiz: Gripet, professor de metamorfosimbiòsa, amb mai de 1000 ans de servici. Demòstra far classas divertidas e esvagadas per las siás escolanas. Es naut, amb pel marron e a de pursèras. Va vestit amb un vestit tipic de gripet que compren capèl, verd escur. Es lo primièr professor a qui coneis Bloom en arribar e lo primièr a aparéisser en la sèria, quand comanda a las gojatas un exercici de se gardar al miralh e ensajar cambiar de color lo sieu pel, exercici que Bloom atenh pas a totara de practicar fòrça. Es pichon e las siás aurelhas son ponchudas.
  • Pallàdium: Es un elf qu’ensenha “Elaboracion de potingas”. De la primièra a la segonda sason càmbia ďaspècte, segon las leis naturalas dels elfs, proven de la dimension Athryell. Es un mèstre ďaparència delicada e timida, que causa èsser victima descansadissa de las badinadas de las siás escolanas. Es fòrça graciós e fa totjorn rire a las siás alumnas. A totas li què fòrça ben. Pòrta los pels reculhits amb una coa longa.
  • Du Four: Es ľencargada limiquièra de la classa ď“Educacion” qu’a per intencion perfeccionar a las joves fadas. Quand Bloom arriba a Alfea se vei a aquela professora descoratjar per un subresaut que li dona WizGiz en se trasformar. Aquesta professora gaireben pas mai apareis a las seguentas sasons.
  • Barbatea: Es la fòrça estricta bibliotecària ďAlfea. Es fòrça semblable a Faragonda a ľexcepcion de que lo sieu pel es violet escur, las lunetas redondas, la color de la siá ròba e lo sieu mestièr. Pòt de còps èsser un pauc estricta. Gaireben totjorn es a la bibliotèca.
  • Ofelia: Doctoressa e infermièra de ľinstitut. Es gròssa e bruna, a de lunetas e vestís una batètz ďinfermièra. La siá primièra aparicion foguèt en la segonda sason quand Layla arriba a Alfea après un long viatge faches povàses. Gaireben pas tòrna aparéisser.
  • Concòrda: Es una pichona e eleganta Pixie vestida de masca, que susvelha dels amagats Archius magics ďAlfea e lo codèx ďAlfea. A per companhiá a un tais, una granhota e un cavaumarin Pixies. Es la pixie protectritz ďAlfea, que susvelha ľArchiu Magic de la bibliotèca e viu. Vestís un vestit long e un capèl ponchut blau e violet e pòrta de lunetas. Vòla e viu amb fòrça animals tanben amb alas, de colors e simpatics. Es del meteis caractèr que Faragonda.

Luòcs
AlfeaFont RojaTor de NívolsMagixTèrraDominoAndrosOcean Infinit